نشست خبری فیلم بی بدن انجام شد

سومین جلسه از دومین روز جشنواره فیلم فجر 1402، با حضور عوامل فیلم بی بدن به صورت رسمی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نشست خبری فیلم سینمایی بی بدن روز گذشته (13 بهمن 2024) در دومین روز این دوره از جشنواره، با حضور «سید مصطفی احمدی» تهیه‌کننده، «کاظم دانشی» نویسنده، «حبیب خزایی فر» موسیقی، «مهدی صیاد» چهره پرداز، «مرتضی علیزاده» کارگردان، «مهران ممدوح» مدیرفیلمبرداری، «امیر زاغری» طراح صحنه و اصحاب رسانه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نشست خبری فیلم بی بدن انجام شد

در ابتدای این نشست، «مصطفی احمدی»، تهیه‌کننده این فیلم، درباره حضور در این جشنواره گفت:

بسیار خوشحال هستم که اصحاب رسانه را بار دیگر می‌بینم و امیدوار هستم که فیلم را دیده و آن را دوست داشته باشید.

«کاظم دانشی»، نویسنده فیلم بی‌بدن خاطر نشان کرد:

من هم امیدوار هستم که فیلم را پسندیده باشید.

بی‌ بدن از چند پرونده مشابه این چنینی نوشته و شایعاتی وجود دارد که از یک پرونده خاص الهام‌برداری گرفته شده؛ اما این طور نیست. احمدی تهیه‌کننده در بخش دیگری گفت:

سازمان سینمایی برای ساخت این پروژه بسیار با ما همکاری کرد و خیلی زود وارد پروسه تولید شدیم.

فیلم بی بدن

«مرتضی علیزاده» کارگردان این فیلم سینمایی، در پاسخ به این سوال که چرا منکر اقتباس از پرونده غزاله و آرمان هستید، اظهار کرد:

ما فیلمی اجتماعی ساختیم که در آن مسئله‌ای جنایی اتفاق می‌افتد. بدون جانب‌داری در همه ارگان‌ها فیلم را پی گرفتیم و باید بگویم که قرار نیست درباره کنش کاراکترهای قصه قضاوت‌ کنیم؛ بلکه هر آن چه که در جامعه بوده را عنوان کردیم. ما درباره موضع‌گیری نه به اعدام و طرفداری از قصاص فیلم نساخته‌ایم. بی‌بدن بیشتر در مورد روابط اجتماعی آدم‌ها و همچنین اتفاقی جنایی در دل این جامعه است.

در بخش دیگری از این نشست خبری، «حبیب خزایی‌فر» آهنگساز این فیلم بیان کرد:

ساخت موسیقی این فیلم، سخت و پرچالش بود؛ چرا که بستر فیلم فضایی جنایی داشت و غم یک خانواده هم در فیلم جاری بود. در نتیجه این مسائل ساختن موسیقی فیلم را هم متمایز کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های امسال جشنواره فجر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *