تریلر بازی Stellar Blade منتشر شد

در طول مراسم State of Play ، تریلر بازی Stellar Blade که توسط استودیو Shift Up ساخته شد، توانست یک معرفی جذاب از گیم‌پلی و داستان این اثر را ارائه کند.

این بازی که به استودیو «Shift Up» تعلق دارد، یک تجربه جدید و جذاب در دنیای اسلشر جهان باز و پسا آخرالزمانی ارائه می‌دهد. تریلر شش دقیقه‌ای بازی، جزئیات زیادی از داستان و گیم‌پلی Stellar Blade را به تصویر می‌کشد. در این بازی شما با هیولاهای جهش یافته مواجه می‌شوید و با طی کردن داستان بازی، می‌توانید در یک دنیای بزرگ آخرالزمانی کاوش کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Stellar Blade

با اطلاعات نهایی اعلام شده در پایان تریلر، تاریخ انتشار بازی Stellar Blade در تاریخ 26 آوریل 2024 برابر با 7 اردیبهشت 1403 برنامه‌ریزی شد. در روز انتشار، بازیکنان می‌توانند در دنیای جدید و هیجان‌انگیز این بازی غرق شوند و دنیای آن را کاوش کنند. در ادامه می‌توانید تریلر Stellar Blade را مشاهده نمایید:

از آنجا که این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 (PS5) عرضه می‌شود، هم اکنون قابلیت پیش خرید بازی برای علاقمندان ارائه شده و این اقدام به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با پیش‌خرید Stellar Blade، در زمان انتشار این عنوان، به صورنت لحظه‌ای به تجربه آن بپردازند. اگر از طرفداران بازی‌های پساآخرالزمانی هستید، به احتمال زیاد بازی Stellar Blade می‌تواند انتظارات شما را در این زمینه برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Stellar Blade چیست؟ آیا از عنوان‌های موفق سال 2024 خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *