به‌زودی بازی Metro 4 ساخته خواهد شد

شرکت دیپ سیلور تایید کرده که در حال بازی Metro 4 است؛ همچنین، همزمان با توسعه این نسخه جدید، بازی واقعیت مجازی به نام Metro Awakening در دست ساخت قرار دارد.

در رویداد State of Play اخیر سونی، استودیو ورتیگو گیمز و شرکت دیپ سیلور، به طور رسمی، بازی واقعیت مجازی Metro Awakening را معرفی کردند. این بازی، یک بازی شوتر اول شخص در فضای واقعیت مجازی بوده و به‌عنوان پیش درآمد داستان بازی Metro 2033 توسعه یافته است. همچنین، شرکت دیپ سیلور تایید کرده که نسخه اصلی و بعدی از سری بازی‌های Metro در حال توسعه توسط سازنده اصلی بازی خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Metro 4 ساخته خواهد شد

دیپ سیلور، در یک بیانیه مطبوعاتی که به مناسبت رونمایی از بازی Metro Awakening منتشر شد، تایید کرده که استودیو 4A Games به‌طور جداگانه در حال توسعه نسخه چهارم از سری بازی Metro خواهد بود. این استودیو چند سال پیش اعلام کرده بود که در حال توسعه نسخه جدید سری Metro برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس است.

بازی Metro 4

استودیو 4A Games در ژانویه سال گذشته توضیح داده بود که جنگ اوکراین و روسیه روی نسخه چهارم بازی Metro تأثیر خواهد گذاشت و این بازی حاوی پیام‌هایی با مضمون سیاسی و ضدجنگ خواهد بود. گزارش‌ها نیز در اواخر سال 2023 ادعا کرده بودند که پروسه این بازی کامل شده و احتمالاً در سال 2024 عرضه می‌شود.

آخرین بازی از سری با نام Metro Exodus برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه شده و تاکنون بیش از 8.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی Metro 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamereactor


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *