اپیک گیمز هک شد!

یک گروه باج‌افزار به نام Mogilevich اعلام کرده‌اند که به‌طور مخفیانه به سرورهای فروشگاه اپیک گیمز حمله کرده و اطلاعاتی به مقدار 189 گیگابایت را به دست آورده‌اند.

این اطلاعات ایمیل‌ها، پسوردها، نام‌ها، اطلاعات پرداخت و سورس کدها را شامل می‌شود. گروه باج‌افزار Mogilevich قصد دارد این دیتا را به فروش برساند و به فروشگاه اپیک گیم تا 4 مارس 2024 (14 اسفند 1402) فرصت داده تا با پرداخت پول، جلوی فروش این اطلاعات را بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اپیک گیمز هک شد!

گروه باج‌افزار Mogilevich اکنون در تلاش است تا برای بازگرداندن داده‌ها، از فروشگاه اپیک گیم اخاذی کند. هکرها هنوز مدرکی دال بر هک ارسال نکرده‌اند؛ اما طبق گزارش‌ها ماه گذشته با موفقیت یکی از شرکت‌های تابعه خودروساز نیسان را هدف قرار داده بودند و پول نیز گرفتند.

سیل اخیر حملات باج‌افزاری، تعدادی از سازندگان بازی‌های ویدیویی را هدف قرار داده است. اخیراً استودیوی Insomniac نیز مورد هدف قرار گرفت و هک شد و با افشای برخی از اطلاعات، این شرکت را مجبور به پرداخت پول کرد.

اپیک گیمز

در اکتبر سال گذشته، پلیس اروپا ادعا کرد که باند مهاجمان باج‌افزاری را که مسئول هک کپکام در سال 2020 بودند، بازداشت کرده است. همچنین، این منبع اطلاعات محرمانه کارمندان و جزئیات مربوط به بازی‌های آینده را به صورت آنلاین منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هک شدن برخی از فروشگاه‌های گیمینگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Euro Gamers


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *