فیلم کوتاه سلام آنا در فستیوال‌های جهانی اکران خواهد شد

فیلم سلام آنا یک درام اجتماعی با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «محمدحسین سلیمانی‌فرد» است که قرار است در فستیوال‌های جهانی اکران بشود.

فیلم کوتاه سلام آنا به کارگردانی «محمدحسین سلیمانی‌فرد»، یک درام اجتماعی با موضوع مهاجرت و سرنوشت و با تمرکز بر عکاسی و شنیدن درون انسان‌هاست. این فیلم داستانی منحصر به فرد را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اکران فیلم کوتاه سلام آنا در فستیوال‌های جهانی

با پایان مراحل فنی و ساخت موسیقی، این اثر به زودی آماده نمایش خواهد بود. این فیلم به‌ زودی صداگذاری و آهنگسازی خود را به پایان می‌رساند و سپس در جشنواره‌های بین‌المللی معتبر به نمایش گذاشته می‌شود. فیلم سلام آنا به‌ نوعی تقدیم به پروفسور «مریم میرزاخانی»، محقق در حوزه مهاجرت است. این فیلم پس از پخش جهانی خود، در جشنواره‌های بین‌المللی شرکت خواهد کرد.

بازیگرانی همچون «نیلوفر کوخانی»، «سیما علیپور»، «ارغوان شعبانی»، «محمد طاها بهادر» و «نیما خورشیدی» در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین، «محمد رضا علیمردانی» نیز در این فیلم به عنوان راوی همکاری داشته است.

فیلم سلام آنا

«سلیمانی‌فرد» که سابقه عکاسی، تدوین و فیلمبرداری در سینما را دارد، پیش از این، با فیلم کوتاه ما مثل نیز در جشنواره‌های مختلف حضور داشت. باقی اعضای به شکل زیر خواهند بود:

  • «محمدحسین سلیمانی‌فرد» (کارگردان، نویسنده و تهیه کننده)
  • «یاسر جعفری» (مشاور تهیه)
  • «ایمان یزدی» (مجری طرح)
  • «محمود خرسند» (طراح صداگذاری و میکس)
  • «نیما خورشیدی» (مشاور پروژه و مدیر برنامه‌ریزی)
  • حمیدرضا صدری (آهنگساز)
  • «نازنین امینی» (مدیر هنری و دستیار اول کارگردان)

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم‌های ایرانی در فستیوال‌های جهانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *