چه سریال‌هایی در ماه رمضان پخش خواهند شد؟

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، تلویزیون آماده ارائه چندین سریال‌ جذاب و متنوع است که در ادامه نگاهی به سریال های ماه رمضان خواهیم انداخت.

در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز سال 1403، تلویزیون به عنوان یکی از مهم‌ترین رسانه‌های جامعه، با برنامه‌ها و سریال‌های متنوع، به تبلیغ محتواهای فرهنگی و هنری پرداخته است. این دو ماه با شهرت ویژه‌ای در تقویت ارتباطات اجتماعی و ایجاد همبستگی با مفاهیم دینی و فرهنگی مردم، همواره به عنوان دوره‌هایی از آرامش و روحانیت محسوب می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال های ماه رمضان

فصل پنجم سریال نون خ که تاکنون 90 درصد از آن تصویربرداری شده، قرار است با شروع ماه مبارک رمضان، هر شب از شبکه «یک سیما» پخش شود. در فصل پنجم این سریال، بازیگرانی همچون «سعید آقاخانی»، «کاظم نوربخش»، «هدیه بازوند»، «سیروس میمنت»، «حمیدرضا آذرنگ»، «پاشا جمالی» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فصل چهارم از سریال محبوب و جذاب زیرخاکی به کارگردانی «جلیل سامان» و با بازی هنرمندانی همچون «پژمان جمشیدی»، «ژاله صامتی»، «گیتی قاسمی»، «رایان سرلک»، «نسرین نصرتی» و «اصغر نقی‌زاده» در حال تصویربرداری و تدوین همزمان است تا در نوروز 1403 به نمایش بگذارد.

سریال های ماه رمضان

«مسعود ده‌نمکی»، این بار با سریال رستگاری به داستانی ماورایی روی آورده است. این مجموعه 30 قسمتی که در مرکز «سیما» فیلم تهیه و تولید شده و در ایام ماه رمضان آماده پخش خواهد بود و طبق گفته‌های خبرنگاران، احتمالاً از شبکه «دو سیما» پخش خواهد شد.

سریال بدل می‌خواهد از شب اول ماه مبارک رمضان و احتمالاً از شبکه «سه سیما» پخش شود. داستان این سریال درباره یک خانواده‌ای که سال‌ها عطاری دارند بوده و از پدربزرگ تا پدر خانواده در این حرفه فعالیت داشته‌اند و در این میان اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سریال‌هایی که قرار است در ماه رمضان پخش شود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *