بازی بعدی Battlefield بتل رویال رایگان خواهد داشت

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که بازی Battlefield برای عنوان بعدی خود، حالت بتل‌رویال را به‌صورت رایگان برای بازیکنان عرضه کند.

چند سال گذشته، دوره سخت و دشواری برای سری بازی‌های Battlefield بوده و Battlefield 2042 توانایی جلب رضایت بازیکنان را نداشت. این بازی به عنوان یکی از ناکام‌ترین عناوین Battlefield شناخته می‌شود، زیرا با مشکلات فراوان و باگ‌های بسیاری همراه بود. به همین دلیل، فروش Battlefield 2042 پایین‌تر از انتظارات بوده و تغییرات زیادی در ساختار این فرانچایز به دنبال داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Battlefield جدید بتل رویال اضافه خواهد کرد

«وینس زمپالا» اکنون به عنوان سرپرست سری بازی‌ها، همراه با «کریستین گرس» که ریاست «Ripple Effect» را بر عهده دارد و «بایرون بید»، مدیر کل جدید این فرانچایز، همکاری می‌کند. همچنین، «مارکوس لتو» به عنوان کارگردان خلاق استودیوی «Ridgeline Games» در سیاتل به عنوان مسئول پروژه انتخاب شده بود، اما اخیراً از این سمت کناره‌گیری کرد.

بازی Battlefield

در حال حاضر بازی بتفیلد در مرحله‌ای از توسعه قرار دارد که جزئیات زیادی درباره‌ی آن عمومی نشده است. «اندرو ویلسون»، مدیرعامل «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts)، اعلام کرد که بازی اصلی بعدی Battlefield تا سال 2025 منتشر نخواهد شد. در حال حاضر، منابع مطلع به «Insider Gaming» اعلام کردند که یک نسخه آزمایشی از این بازی در ماه اکتبر (مهر ماه) قرار است عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازی جدید Battlefield چیست؟ آیا از طرفداران بازی بتل‌رویال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *