تریلر بازی Terminator: Survivors منتشر شد

تریلر بازی Terminator Survivors منتشر شد و این بازی بقای جهان در ماه اکتبر به فروشگاه استیم می‌رود؛ اما این بار ماشین‌ها تنها مشکل نخواهند بود.

این بازی را می‌توان در حالت تک‌نفره یا چندنفره (Co-op) انجام داد که شامل عناصر مدیریت پایه و مبارزه از دیدگاه شخص اول (FPS) خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد ترمیناتورهای معروف «T-800» که در تریلر دیده می‌شوند، بسیار کمیاب هستند. شرکت «Nacon» بیشتر به ماشین‌های «Skynet» اشاره کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای بازی، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Terminator: Survivors منتشر شد

تریلر بازی ترمیناتور (Terminator) سرانجام یک عنوان مناسب و تاریخ انتشار زودهنگام دریافت کرد. این بازی با نام Terminator: Survivors در تاریخ 24 اکتبر 2024 (3 آبان 1403) در پلتفرم «Steam» عرضه خواهد شد. در اعلامیه‌ها و ارائه‌های امروز، چندین بار به ماشین‌های «Skynet» اشاره شده است، اما همواره به عنوان یک شخصیت منفرد توصیف می‌شوند.

تریلر بازی Terminator Survivors نشان می‌دهد بازیکنانی که به عنوان یک بازمانده از نابودی نزدیک به انقراض بشریت بازی می‌کنند، حالا به صورت انفرادی یا به صورت همکاری با حداکثر سه نفر دیگر، باید تمام تلاش خود را کرده تا جامعه‌ای را بسازند. چیزی شبیه به دنیایی که به نظر می‌رسد جهنمی خواهد بود و هدف آن از بین بردن شما و آخرین باقیمانده‌های بشر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Terminator: Survivors چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: pcgamer


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *