بازی جدید Paranormal Activity معرفی شد + تیزر

بازی Paranormal Activity که در سال 2026 منتشر خواهد شد، وعده‌ای از ترسناک‌ترین تجربه‌های بازی را برای علاقمندان به ژانر وحشت فراهم می‌کند.

استودیوهای «DreadXP» و «DarkStone Digital» با استودیو «پارامونت گیمز» وارد همکاری شده‌اند تا بازی جدیدی در جهان Paranormal Activity بسازند. باید اشاره کنیم که استودیوهای «DreadXP» و «DarkStone Digital» در گذشته بازی بسیار ترسناک The Mortuary Assistant را ساختند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Paranormal Activity رونمایی شد

بازی فعالیت فراطبیعی ساخته شده توسط «DreadXP»، سبک پیشگامانه فیلم‌های این فرانچایز را با روش‌های شگفت‌انگیزی برای علاقه‌مندان به ژانر ترس و وحشت به ارمغان می‌آورد. این بازی، Paranormal Activity نام دارد و بازیکنان را در داستانی غوطه‌ور می‌کند که داستان و دنیای فیلم‌ها را گسترش می‌دهد. این استودیو همچنین روی یک سیستم تعقیب (Haunt System) پویا نیز کار می‌کند که به نوعی طراحی شده تا به صورت داینامیک، نوع و شدت ترسی که بازیکنان با آن‌ها روبرو می‌شوند را بر اساس اقدامات آن‌ها تغییر دهد.

کارگردانی این عنوان به عهده «برایان کلارک» (Brian Clarke) خواهد بود. هدف این استودیو ساخت یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ است. نظر می‌رسد که این بازی سعی دارد داستان اصلی خود که مربوط به فیلم‌های قبل و جدید است را نگه دارد و شما را با حقایق جدیدتری از سری مجموعه این فیلم روبرو کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازی جدیدی که بر اساس فیلم Paranormal Activity ساخته شود، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *