تاریخ عرضه Call of Duty: Warzone Mobile مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile تایید شد و همینطور این عنوان از قابلیت Cross-Progression با رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

کمپانی «اکتیویژن» (Activision)، صبح امروز اطلاعات هیجان‌انگیزی درباره بازی کالاف دیوتی را به اشتراک گذاشت و در نهایت تاریخ انتشار دقیق آن را مشخص کرد. این بازی در تاریخ 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile

به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از گیمرها منتظر این لحظه هستند؛ زیرا بیش از 50 میلیون نفر از قبل در اندروید و iOS برای بازی پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود؛ زیرا بازی کال آف وارزون همچنین ارتباط و پیشرفت مشترکی با Call of Duty: Warzone 2 و Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهد داشت. این بازی، این امکان را فراهم می‌کند تا تجهیزات خود را در Call of Duty: Warzone Mobile ارتقا دهید و آن‌ها را به همراه XP خود به بازی‌های دیگر منتقل کنید.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile

در زمان عرضه، بازی کالاف وارزون با ارائه چندین نقشه چندنفره، از جمله Shipment و Shoot House، به کاربران خواهد داد. همچنین، دو نقشه بزرگ به نام‌های Verdansk و Rebirth Island نیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت، که هر دو از آن‌ها مورد علاقه جامعه و طرفداران Call of Duty قرار دارند.

قابلیت Cross-Progression چیست ؟

با این ویژگی، کاربران از انتقال کامل پیشرفت (XP) و آیتم‌هایی که در بازی به‌دست آورده‌اند بین تمام پلتفرم‌ها اطمینان حاصل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی Call of Duty: Warzone Mobile چیست؟ آیا منتظر این عنوان برای گوشی هوشمند خود هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *