بازی Alan Wake 2 با آپدیت‌های جدید روی کامپیوترهای ضعیف‌تر اجرا خواهد شد

بازی Alan Wake 2 که یک عنوان ترسناک و بقا محسوب می‌شود، قرار است با جدیدترین آپدیت خود، مشکلات اجرا در کامپیوترهای ضعیف‌تر را برطرف کند.

بازی آلن ویک 2 در زمینه بصری به عنوان یکی از بهترین بازی های 2023 شناخته می‌شود که برای اجرای آن نیازمند یک کامپیوتر با مشخصات قدرتمند هستید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آپدیت‌ جدید بازی Alan Wake 2

بازی Alan Wake 2 بر روی سیستم‌ کسانی که کارت گرافیک Nvidia GTX 10 دارند، قابل اجرا نبود. هنوز 9 درصد از کل کاربران استیم، از این کارت‌های گرافیک استفاده می‌کنند و آپدیت جدید Alan Wake 2 نشان می‌دهد که این گروه توسط استودیو «رمدی» (Remedy) نادیده گرفته نشده است. در دو روز آینده، آپدیت جدیدی برای Alan Wake 2 منتشر خواهد شد که کیفیت بازی را بر روی سیستم‌های قدیمی‌تر بهبود می‌بخشد.

بازی Alan Wake 2

پس از نصب این آپدیت، رسانه دیجیتال «فاندری» قسمت اول این بازی را تست کرده و متوجه افزایش %45 در فریم ریت آن شده است. در بخش Mind Place (مکان ذهن) برای «ساگا اندرسون» (Saga Anderson)، کارت‌های گرافیک پاسکال وضعیت بدتری داشتند، اما با این به‌روزرسانی جدید، این بازی سه برابر بهتر اجرا می‌شود.

تست‌های انجام شده بر روی دو کارت گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 نشان می‌دهد که فریم ریت به ترتیب %57 و %85 افزایش یافته است. این اثر ترسناک، بقا، توسط کمپانی «Remedy» توسعه یافت و توسط شرکت «Epic Games» منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازی Alan Wake 2 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *