تریلر بازی GreedFall 2: The Dying World منتشر شد

تریلر بازی GreedFall 2 با عنوان اصلی GreedFall 2: The Dying World به تازگی در سایت‌های معتبر خارجی معرفی شده و به انتشار رسیده است.

شب گذشته، رویداد «Nacon Connect» برگزار شد و استودیو Spiders بازی گرید فال 2 (GreedFall 2: The Dying World) را معرفی کرد که در سال 2024 وارد مرحله دسترسی زودهنگام می‌شود. نسخه اول بازی گریدفال در سال 2019 به انتشار و با استقبال مثبتی از سوی بازیکنان و منتقدان روبرو شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی GreedFall 2: The Dying World منتشر شد

تاکنون تاریخ دقیق انتشار بازی گرید فال 2 مشخص نشده و تنها یک تریلر سینمایی از GreedFall 2: The Dying World به انتشار رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دنباله، باید کمی صبر کنیم تا گیم‌پلی آن نیز به نمایش درآید. GreedFall 2: The Dying World سه سال پس از رویدادهای بازی قبلی اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک بومی Teer Fradee قرار می‌دهد که با زور، از سرزمین خود رانده شده و به «Gacane» منتقل می‌شود.

در شرایطی که جهان با جنگ و طاعون مالیکور دست و پنجه نرم می‌کند، بازیکنان باید متحدانی را جمع‌آوری کرده و از عواقب فاجعه‌بار جلوگیری کنند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

مانند بازی قبلی، شما می‌توانید از مبارزه، مخفی‌کاری، دیپلماسی و یا توطئه در همه شرایط استفاده کنید تا به اهداف خود دست یابید. GreedFall 2: The Dying World شامل منطقه‌های جدیدی مانند شهر «Olima» و «Uxantis» خواهد بود. شما با جناح‌های مختلفی روبرو خواهید شد و دنیایی که در پیش رویتان قرار دارد، بزرگتر و گسترده‌تر از قبل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی GreedFall 2: The Dying World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *