ایکس باکس همچنان به تعدیل نیروی خود ادامه می‌دهد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که تعدیل نیرو در استودیوهای ایکس باکس به تعطیلی چند استودیو محدود نمی‌شود و ممکن است شاهد اخراج‌هایی در سایر استودیوها نیز باشیم.

«تام وارن»، خبرنگار The Verge، گزارش می‌دهد که زمزمه‌هایی از تعدیل نیرو در بین کارمندان ایکس باکس به گوش می‌رسد. «جیسون شرایر»، خبرنگار «بلومبرگ»، نیز این موضوع را تأیید می‌کند و می‌گوید که تعطیلی اخیر استودیوها بخشی از یک اقدام گسترده برای کاهش هزینه‌ها است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ایکس باکس همچنان به تعدیل نیروی خود ادامه می‌دهد

احتمالا استودیوهایی مانند «نینجا تئوری»، سازنده Senua’s Saga: Hellblade 2، نیز تحت تاثیر این روند قرار خواهند گرفت. احتمال عرضه نسخه پلی استیشن 5 بازی Hellblade 2 نیز وجود دارد، اما هنوز چیزی قطعی نیست. ممکن است استودیوهای دیگری مانند «The Initiative» و «Undead Labs» نیز تحت نظر قرار بگیرند، به خصوص که بازی‌های Perfect Dark و State of Decay 3 از زمان معرفی در سکوت خبری فرو رفته‌اند و حتی شایعاتی درباره مشکلاتی در روند ساخت آن‌ها به گوش می‌رسد.

ایکس باکس

از دلایل احتمالی تعدیل نیرو می‌توان به کاهش هزینه‌ها در پی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، عملکرد ضعیف برخی از استودیوها، مشکلات در روند ساخت برخی از بازی‌ها اشاره کرد.

تعدیل نیرو در ایکس باکس می‌تواند تاثیر منفی بر صنعت بازی بگذارد و منجر به از دست رفتن شغل برای بسیاری از افراد شود. این اتفاق می‌تواند به لغو یا تاخیر در انتشار برخی از بازی‌ها نیز منجر بشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعدیل نیروی شرکت‌های ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *