شخصیت‌های هوش مصنوعی این بار در ایکس باکس

به زودی شخصیت‌های هوش مصنوعی در ایکس باکس مشاهده خواهند شد. شرکت مایکروسافت در حال همکاری با Inworld AI برای توسعه ابزارهای ایکس باکس است.

شرکت مایکروسافت در حال همکاری با Inworld AI برای توسعه ابزار در زمینه بازی‌سازی است. هدف مایکروسافت از این همکاری با Inworld AI این است که توسعه‌دهندگان Xbox را قادر سازد تا با استفاده از هوش مصنوعی، شخصیت‌ها، داستان‌ها و ماموریت‌های خود را خلق کنند. این پروژه چند ساله شامل ایجاد یک سیستم برنامه‌نویسی مبتنی بر AI است که توسعه‌دهندگان Xbox می‌توانند از آن برای ساخت سناریوهای دقیق، سیستم‌های مکالمه پیچیده، خطوط ماموریت تصادفی و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

شخصیت‌های هوش مصنوعی در ایکس باکس

در طول این همکاری چند ساله، سیستمی به نام “AI copilot design” در دسترس توسعه‌دهندگان Xbox قرار می‌گیرد که به وسیله آن می‌توانند اسکریپت‌های دقیق، درخت مکالمه، داستان و عناصر دیگر را ایجاد کنند. مدیر بخش AI Xbox توضیح می‌دهد:

ما در Xbox باور داریم که با ارائه ابزارهای مطلوب‌تر، سازندگان قادر خواهند بود تا بازی‌های هیجان‌انگیزتری ایجاد کنند.

شخصیت‌های هوش مصنوعی در ایکس باکس
شخصیت‌های هوش مصنوعی در ایکس باکس

همکاری مایکروسافت با Inworld AI

این ابزار AI چندپلتفرمی شامل سیستم برنامه‌نویسی مبتنی بر AI برای تولید متن و مکالمات و همچنین یک موتور کاراکتر AI خواهد بود که قابل ادغام با بازی‌ها و استفاده برای تولید داستان‌ها، خطوط ماموریت تصادفی و سیستم‌های مکالمه پیچیده است.

Inworld تا‌کنون روی کاراکترهای غیر بازیکن AI کار کرده که می‌توانند مشابه ChatGPT به سوالات بازیکنان پاسخ دهند. این کاراکترهای AI می‌توانند با صدای منحصر به فرد خود به بازیکنان پاسخ دهند و اطلاعات آن‌ها می‌تواند بر اساس داده‌های بازی شخصی‌سازی شود. این ابزار همچنین می‌تواند برای روایت داستان در بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت‌های هوش مصنوعی در ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *