شایعه: بازی Resident Evil 9 دیرتر از برنامه‌ریزی اولیه منتشر می‌شود

«داسک گولم»، اینسایدر معروف، در شبکه‌ی دیسکورد اعلام کرد که بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده، بازی Resident Evil 9 دیرتر از برنامه‌ریزی اولیه منتشر می‌شود.

با اعلام اینسایدر معروف «داسک گولم» در «دیسکورد» درباره تاخیر ممکن Resident Evil 9، نگرانی‌های طرفداران این فرانچایز افزایش یافته است. با وجود عرضه سری جدید بازی Resident Evil، احتمالاً هواداران شاهد بازسازی Resident Evil 5  باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Resident Evil 9 دیرتر از برنامه‌ریزی اولیه منتشر می‌شود

«داسک گولم»، یکی از افشاگرهای مطرح، در شبکه دیسکورد اعلام کرد که Resident Evil 9 بنا به دلایلی تاخیر خورده است. این اینسایدر، پیش‌تر اعلام کرده بود که نسخه جدید این سری بازی در سال 2025 منتشر خواهد شد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که انتشار سری جدید این بازی امکان دارد تاخیر بخورد. هرچند اطلاعات و جزئیات رسمی از این موضوع هنوز منتشر نشده است.

بازی Resident Evil 9

«گولم» همیشه معتقد است که عناوین کپکام معمولاً با تاخیر مواجه می‌شوند و این موضوع نگرانی طرفداران را بیش‌تر خواهد کرد. او حتی حدس می‌زند که شاید کپکام قصد دارد پیش از عرضه نسخه نهم، یک عنوان دیگر از این فرنچایز را منتشر کند.

به نظر می‌رسد که بازسازی Resident Evil 5 از دیدگاه این افشاگر به دور نیست و شاید کپکام به دنبال انتشار این اثر جذاب باشد. او پیش‌تر اعلام کرده بود که بازی رزیدنت ایول 9 جهان‌باز خواهد بود؛ اما چگونگی تعریف یک جهان‌باز برای یک بازی ترسناک هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاخیر در انتشار بازی Resident Evil 9 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *