تریلر جدید بازی fifa 23 ؛ با تمرکز بر پیشرفت‌های بصری منتشر شد +[فیلم]

تریلر جدید بازی fifa 23 . با تمرکز بر پیشرفت‌های بصری منتشر شد و تمرکز روی Pro Clubs. در ادامه مطلب fifa 23 تریلر جدید همراه فیگار باشید.

شرکت الکترونیک آرتز طی چند روز اخیر مشغول پخش تریلرهای مختلف بازی فیفا ۲۳ بوده است و حالا نوبت به تریلری رسید که پیشرفت‌های بخش Pro Clubs را نمایش می‌دهد.

تریلر جدید بازی fifa 23

با تمرکز بر پیشرفت‌های بصری منتشر شد +[فیلم]

fifa 23 تریلر جدید, فیفا 23, تریلر فیفا 23
fifa 23 تریلر جدید, فیفا 23, تریلر فیفا 23

بازی FIFA 23 در تاریخ 8 مهر 1401 (30 سپتامبر 2022) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. FIFA 23 آخرین بازی تحت این عنوان است و از سال 2023 این سری با نام EA Sports FC عرضه خواهد شد. تریلر جدید FIFA 23 نشان می‌دهد که برای اولین بار داوران زن در FIFA 23، حضور پررنگی خواهند داشت.

همچنین در ادامه پیشرفت‌های چشمگیر در ویژگی‌های بازی، جلوه‌های بصری بهبود یافته و صداگذاری مناسب برای انتقال بهتر هیجانات فضای بازی فوتبال به نمایش گذاشته می‌شود. تمرین در زمین فوتبال برای پر کردن وقت‌های هدررفته در انتظار شروع مسابقه در بخش Pro Clubs، یکی از مواردی است که در بازی FIFA 23 انتظار بازیکن را می‌کشد.

بیشتر بخوانبد:

تریلر جدید بازی fifa 23

این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که با پیاده کردن تکنیک‌های مختلف موفق به کسب امتیاز و بالا بردن سطح بازیکن خود شود. تازه سازندگان خبر از به اشتراک گذاشته شدن سیستم پیشرفت بین Pro Clubs و بخش Volta (فوتبال خیابانی) دادند. شما با بازی کردن در هر دو حالت موفق به کسب امتیازاتی می‌شوید که می‌توانید از آن‌ها برای دریافت آیتم‌های تزئینی بهره ببرید.

از دیگر ویژگی‌هایی که در نسخه جدید بازی اضافه شده است، می‌توان به نقش سرمربی اشاره کرد. سرمربی‌های مشهوری مانند آنتونیو کنته، توماس توخل و پپ گواردیولا در بازی حضور دارند و شما می‌تواند در نقش آن‌ها، تیم مورد نظر را مدیریت کنید. تیم توسعه‌دهنده در این رابطه بیان می‌کند:

تریلر جدید بازی fifa 23

fifa 23 تریلر جدید, فیفا 23, تریلر فیفا 23
fifa 23 تریلر جدید, فیفا 23, تریلر فیفا 23

«ما تمام بازخوردهای بازیکنان را بررسی کردیم. بر این اساس، متوجه شدیم که آن‌ها قصد دارند در نقش سرمربی‌های مورد علاقه‌شان به مدیریت تیم و باشگاه بپردازند. ما هیجان‎زده هستیم که اعلام کنیم بیش از ۳۵۰ سرمربی واقعی در بازی فیفا ۲۳ حضور دارند که بیش از ۳۰ نفر از آن‌ها ستاره و حسابی مشهور هستند.»

با همه‌ی این‌ها متاسفانه بخش Pro Clubs در فیفا ۲۳ از روز عرضه از کراس‌پلی پشتیبانی نخواهد کرد. FIFA 23 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، Stadia و کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. این بازی روی کنسول Nintendo Switch با نام FIFA 23 Legacy Edition منتشر خواهد شد، اما نسخه سوییچ تفاوت‌های بسیار زیادی با نسخه‌های دیگر دارد.

تریلر جدید بازی fifa 23

fifa 23 تریلر جدید, فیفا 23, تریلر فیفا 23
fifa 23 تریلر جدید, فیفا 23, تریلر فیفا 23

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر جدید بازی fifa 23 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *