خلاصه بازی منچسترسیتی وستهام ؛ وستهم 0 – منچسترسیتی 2 +[فیلم]

خلاصه بازی منچسترسیتی وستهام . دبل هالند در اولین بازی مقابل وستهام. در ادامه مطلب منچسترسیتی وستهام خلاصه بازی همراه فیگار باشید.

بازی دو تیم وستهام و منچسترسیتی در چارچوب مسابقات هفته اول لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر به نفع میهمان به اتمام رسید.

خلاصه بازی منچسترسیتی وستهام

وستهم 0 – منچسترسیتی 2 +[فیلم]

منچسترسیتی وستهام خلاصه بازی, دبل هالند
منچسترسیتی وستهام خلاصه بازی, دبل هالند

در این دیدار که سیتی تیم برتر میدان بود، هالند ستاره جدید و نروژی تیم گواردیولا در مقابل دیدگانش پدرش که بازیکن پیشین همین تیم بوده درخشید و دو گل زد. ارلینگ در این دیدار ابتدا دقیقه ۳۶ پنالتی‌ای که خودش گرفته بود را تبدیل به گل کرد، سپس دقیقه ۶۵ گل دوم خودش و تیمش را زد.

بیشتر بخوانبد:

 وستهم 0 – منچسترسیتی 2 +[فیلم]

خلاصه بازی منچستر سیتی و وستهام در لیگ برتر انگلیس که امشب یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی منچسترسیتی وستهام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *