پخش زنده بدون سانسور مراکش و کرواسی 2 آذر در جام جهانی 2022 قطر

مراکش و کرواسی روز چهارشنبه ۲ آذر ساعت ۱۳:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. در ادامه میتوانید لینک پخش زنده بازی مراکش و کرواسی 2 آذر 1401 را ببینید.

پخش زنده بازی مراکش و کرواسی 2 آذر 1401

اگر برای دیدن فوتبال زنده کرواسی و مراکش و دریافت نتایج زنده فوتبال به تلویزیون دسترسی ندارید فیگا  این امکان را فراهم کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی دانمارک تونس ؛ دانمارک 0 – تونس 0 [+فیلم]

پخش زنده بازی مراکش و کرواسی 2 آذر 1401

پخش زنده بازی مراکش و کرواسی 2 آذر 1401
فوتبال زنده کرواسی و مراکش

بازی تیم‌های ملی فوتبال مراکش و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ ، چهارشنبه ۲ آذر ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه البیت برگزار می شود. کرواسی با ۵ بار سابقه ی حضور در جام جهانی و رتبه ی ۱۷ فیفا علی رغم فراز و نشیب های زیادی که داشت موفق شد خود را به جام جهانی قطر برساند. برای تماشای پخش زنده فوتبال مراکش و کرواسی میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی مراکش کرواسی 2 آذر 1401

پخش زنده بازی مراکش و کرواسی 2 آذر 1401

پخش زنده مراکش کرواسی 2 آذر 1401

پخش زنده مراکش و کرواسی 2 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی فوتبال کرواسی اگر شانس نخست صعود از گروه F رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ نباشد اما حداقل می‌تواند پس از بلژیک به عنوان مدعی دوم صعود لقب گیرد. کروات‌ها با توجه به درخشش در دوره قبلی، سقف آرزوهای‌شان را بسیار بالاتر از صعود از مرحله گروهی قرار داده‌اند و امیدوارند در ششمین حضورشان در این تورنمنت، بتوانند برای سومین بار به نیمه نهایی برسند و حتی یک بار دیگر حضور در فینال را تجربه کنند.

تیم ملی فوتبال مراکش که در حال حاضر در رده بیست‌ودوم رده‌بندی فیفا قرار دارد، ششمین حضورش در مسابقات جام جهانی را تجربه خواهد کرد.این تیم آفریقایی که اولین حضورش در تاریخ این رقابت‌ها به جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک بازمی‌گردد، در جام‌های جهانی ۱۹۸۶ مکزیک، ۱۹۹۴ آمریکا، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته اما به غیر از جام جهانی ۱۹۸۶ که به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد – و این بهترین عملکرد این تیم در تاریخ این رقابت‌ها بوده – دیگر هرگز موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی آرژانتین و عربستان ؛ آرژانتین 1 – عربستان 2 [+فیلم]

امروز در فیگار پخش زنده بازی مراکش کرواسی را برایتان قرار دادیم. پخش زنده سایر بازی‌های فوتبال امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.

پخش زنده کرواسی و مراکش


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *