پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم اسپانیا و آلمان روز یکشنبه ۶ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401

  • پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان
پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401
پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان

برای تماشای پخش زنده بازی اسپانیا آلمان، شما می توانید پخش آنلاین بازی اسپانیا آلمان را در همین صفحه دنبال کنید. در پایان پخش زنده بازی اسپانیا آلمان، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال اسپانیا آلمان را آنلاین ببینند. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال اسپانیا و آلمان را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401

پخش زنده بازی اسپانیا آلمان 6 آذر 1401

پخش زنده بازی اسپانیا و آلمان 6 آذر 1401

پخش زنده بازی اسپانیا آلمان 6 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی فوتبال اسپانیا در حالی در جام جهانی جهانی ۲۰۲۲ به میدان می‌رود که توانسته است پیش از این یک بار این جام را فتح کند و نام خود را در زمره قهرمانان بزرگترین تورنمنت فوتبال دنیا به ثبت برساند.

صحبت از سابقه و افتخار در عرصه فوتبال ملی که به میان می‌آید، نام تیم ملی آلمان جزو اولین اسم‌هایی است که شنیده می‌شود؛ تیمی که ۱۲۰ سال قدمت دارد و بسیاری از بهترین‌های گذشته و حال فوتبال دنیا از فرانتس بکن‌باوئر تا لوتار ماتئوس و اولیور کان برای آن توپ زده‌اند؛ همین هم دلیل کارنامه پرافتخار آلمانی‌ها است.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *