پخش زنده بازی کرواسی و کانادا 6 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

بازی تیم‌های ملی فوتبال کانادا و کرواسی یکشنبه ۶ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خلیفه برگزار می شود. پخش زنده بازی کرواسی و کانادا 6 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی کرواسی و کانادا 6 آذر 1401

  • پخش زنده بازی کرواسی و کانادا
پخش زنده بازی کرواسی و کانادا 6 آذر 1401
پخش زنده بازی کرواسی و کانادا

تماشای پخش زنده فوتبال یکی از لذت بخش ترین کارهاست و جزو تفریحات میلیون ها نفر در سراسر دنیا محسوب می شود. تماشای بازیهای لیگ قهرمانان اروپا، بازیهای جام جهانی فوتبال، جام باشگاههای جهان و لیگ های مختلف در سراسر دنیا طرفدار دارد و همه ما خاطرات بسیاری از اتفاقات این بازیها در ذهن داریم. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال کرواسی و کانادا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی کرواسی و کانادا 6 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی کانادا 6 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی کانادا 6 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی و کانادا 6 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی فوتبال کرواسی اگر شانس نخست صعود از گروه F رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ نباشد اما حداقل می‌تواند پس از بلژیک به عنوان مدعی دوم صعود لقب گیرد. کروات‌ها با توجه به درخشش در دوره قبلی، سقف آرزوهای‌شان را بسیار بالاتر از صعود از مرحله گروهی قرار داده‌اند و امیدوارند در ششمین حضورشان در این تورنمنت، بتوانند برای سومین بار به نیمه نهایی برسند و حتی یک بار دیگر حضور در فینال را تجربه کنند.

اگر در میان همه تیم‌های راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ بخواهیم به یک تیم لقب میهمان ناخوانده بدهیم، بدون شک تیم ملی کانادا یکی از بهترین گزینه‌هاست. تیم ملی کشوری که همیشه زیر سایه همسایگان قدرتمندی مانند آمریکا و مکزیک قرار داشته، امسال به عنوان یکی از ۴ تیم منطقه کونکاکاف به جام جهانی صعود کرده است آن هم به عنوان تیم اول منطقه!


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی مراکش و بلژیک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *