پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا 7 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم غنا و کره جنوبی روز دوشنبه ۷ آذر ساعت ۱۶:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا 7 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا 7 آذر 1401

  • پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا
پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا 7 آذر 1401
پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا

بازی تیم‌های ملی فوتبال غنا و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ ، دوشنبه ۷ آذر ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی برگزار می شود. اگر شما هم از تماشای بازیهای فوتبال زنده لذت می برید و طرفدار تیم خاصی هستید . اگر دنبال سایتی هستید که پخش زنده فوتبال روز دنیا را رایگان و آنلاین در اختیار شما قرار دهد ، در فیگار به تمام خواسته های خود خواهید رسید! در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال کره جنوبی و غنا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا 7 آذر 1401

پخش زنده بازی کره جنوبی غنا 7 آذر 1401

پخش زنده بازی کره جنوبی و غنا 7 آذر 1401

پخش زنده بازی کره جنوبی غنا 7 آذر 1401

اگر قبل از شروع بازی‌های مرحله انتخابی قاره آفریقا از هواداران پرسیده می‌شد که شانس کدام‌ تیم‌ها برای صعود بیشتر از سایرین است؛ قطعاً مصرِ محمد صلاح، ساحل عاجِ نیکلاس پپه و سرژ اوریر و ویلفرد زاها و الجزایر ریاض محرز و اسماعیل بن‌ناصر جزو کاندیدهای اصلی بودند. هیچ‌یک از این سه تیم اما صعود نکردند و تیمی دیگر به جای آنها بلیت سفر به قطر را گرفت که جایگاهش در رده‌بندی فیفا پایین‌تر بود.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با یکی از سخت‌ترین گروه‌های تیم‌های آسیایی در جام جهانی ۲۰۲۲ روبروست و در گروه H با پرتغال، اروگوئه و غنا رقابت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی غنا و کره جنوبی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *