پخش زنده بازی هلند و قطر 8 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم هلند و قطر روز سه شنبه ۸ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی هلند قطر 8 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی هلند قطر 8 آذر 1401

  • پخش زنده بازی هلند و قطر
پخش زنده بازی هلند قطر 8 آذر 1401
پخش زنده بازی هلند قطر 8 آذر 1401

بازی تیم‌های ملی فوتبال قطر و هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ ، روز سه شنبه ۸ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه البیت برگزار می شود. برای تماشای بازی زنده فوتبال اکوادور سنگال، شما می توانید بازی اکوادور و سنگال زنده را در همین صفحه دنبال کنید.در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال هلند و قطر را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی هلند قطر 8 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند و قطر 8 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند قطر 8 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند و قطر 8 آذر 1401

هلند سه بار تا یک قدمی جام جهانی راه یافته ولی هر بار شکست خورده و نتوانسته قهرمان شود. اولین بار در سال ۱۹۷۴ تیم ملی هلند با توتال فوتبال معروف شد و به فینال رسید ولی برابر آلمان غربی میزبان شکست خورد. نسل طلایی هلند “توتال فوتبال” را به نمایش می‌گذاشتند؛ روشی که در آن مدافع‌ها حمله و مهاجم‌ها دفاع می‌کردند.

تیم ملی فوتبال قطر که به واسطه میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ اولین حضورش در تاریخ این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد، در گروه A در کنار هلند، سنگال و اکوادور به رقابت‌ خواهد پرداخت. شاگردان فلیکس سانچس که آماده‌سازی خوبی برای بیست‌ودومین دوره جام جهانی داشته‌اند و اردوهای تمرینی خوبی را در کشورهای اتریش و اسپانیا برگزار کرده‌اند، همچنین امیدوارند بتوانند در اولین تجربه حضورشان در معتبرترین تورنمنت ملی فیفا، شگفتی‌ساز شوند و با حمایت هواداران خودی و در خاک خود از گروه‌شان صعود کنند.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی قطر و هلند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *