پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه 19 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

برای تماشای پخش زنده انگلیس و فرانسه و دیگر بازی های جام جهانی 2022 فیگار را دنبال کنید. پخش زنده بازی مراکش و پرتغال 19 آذر 1401 را درادامه مطلب ببینید.

تیم های ملی انگلیس و فرانسه در چارچوب دیدارهای مرحله حذفی (یک چهارم نهایی) جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه با خبر پخش زنده انگلیس و فرانسه همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی مراکش و پرتغال 19 آذر 1401

پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 ، زمان بازی تیم های ملی انگلیس و فرانسه مشخص شد و تیم ملی انگلیس در دیدار خود در مرحله حذفی جام جهانی به مصاف تیم ملی فرانسه خواهد رفت. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال فرانسه و انگلیس را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه 19 آذر 1401

پخش زنده بازی انگلیس فرانسه 19 آذر 1401

پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه 19 آذر 1401

پخش زنده بازی انگلیس فرانسه 19 آذر 1401

جام را انگلیس به خانه می‌آورد؟ بعید است چراکه مسیر قهرمانی برای تیم گرت ساوتگیت نسبت به دو دوره قبلی بسیار دشوارتر است. سنگال اگرچه به سختی به یک هشتم نهایی رسید اما رقیب سختی خواهد بود. پس از آن احتمالا فرانسه از راه می‌رسد. رسانه‌های انگلیسی از حالا فشار را بر تیم پزشکی سه‌شیرها افزایش دادند تا به هر شکل ممکن کایل واکر را برای مهار کیلیان امباپه به این بازی برسانند.

تیم ملی فرانسه و انگلیس در سال ۹۶ و در جریان یک بازی دوستانه در مقابل هم صف آرایی کردند. هری کین در دقیقه ی ۹ این دیدار اولین گل را به ثبت رساند اما این گل واکنش سنگین فرانسه را به همراه داشت. اومتیتی و سیدیبه دو بازیکنی بودند که در نیمه ی نخست برای فرانسه گلزنی کردند.

پخش زنده فرانسه و انگلیس

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *