پخش زنده بسکتبال رئال مادرید بارسلونا 28 خرداد 1402 [+لینک مستقیم]

پخش زنده بسکتبال رئال مادرید بارسلونا ؛ تیم های بسکتبال رئال مادرید بارسلونا در بازی‌ فینال لیگ بسکتبال اسپانیا امشب یکشنبه 28 خرداد به مصاف هم می‌روند.

اگر هنگام پخش زنده بسکتبال رئال مادرید بارسلونا به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، فیگار این امکان را برای شما فراهم کرده است. در ادامه مطلب با خبر پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا همراه ما بمانید

پخش زنده بسکتبال رئال مادرید بارسلونا

در حالی تیم‌های بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 20 به وقت ایران در ورزشگاه پالائو بلوگرانا به مصاف هم می‌روند که هیجان الکلاسیکو بسکتبال دست کمی از الکلاسیکو فوتبال ندارد. تیم بسکتبال رئال مادرید به عنوان پرافتخارترین اروپا شناخته می‌شود. آنها تا به امروز موفق به کسب 11 قهرمانی در یورولیگ شده است. آنها در لیگ اسپانیا هم شرایط خوبی دارند و 28 قهرمانی به دست آورده‌اند.

پخش زنده بسکتبال رئال مادرید بارسلونا
پخش زنده بازی بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402 / پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402 / پخش مستقیم بازی بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402 / پخش آنلاین بازی بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402 / ساعت پخش بازی بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402 / ساعت شروع بازی بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402

در طرف مقابل، تیم بارسلونا هم همانند نسخه فوتبالی‌شان، در لیگ موفق‌تر عمل کرده است؛ اما در اروپا تنها 2 قهرمانی به دست آورده است. با توجه به اینکه، در این فصل، رئال مادرید درخشش خیره‌کننده‌ای داشته است و برای کسب دومین قهرمانی خود در این فصل است؛ این تیم بارسلونا است که اولین سری فینال را به نام خود به ثبت رسانده است و حالا امشب 2 تیم برای دومین سری فینال به مصاف هم می‌روند.

برای تماشای پخش زنده بازی بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 28 خرداد 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *