ببینید : تصویری جدید از حامد آهنگ به همراه همسر و فرزندش

به تازگی تصویری جدید از حامد آهنگ به همراه همسر و فرزندش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

اخیرا تصویری از خانواده حامد آهنگی به همراه خودش در فضای مجازی وایرال شده است. گویا تصویری جدیدی از حامد آهنگی و خانواده اش سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

تصویری جدید از حامد آهنگ به همراه همسر و فرزندش

عکس تازه منتشر شده از حامد آهنگی به همراه خانواده اش

حامد آهنگی در شهر بندر انزلی استان گیلان و در یک خانواده نسبتا پرجمعیت (هفت نفر) بزرگ شد و دو برادر و دو خواهر دارد زندگی اش با فوتبال شروع شد، در رده نونهالان به باشگاه «ملوان بندرانزلی» پیوست و در سه رده نوجوانان و جوانان در پست مهاجم بازی کرد؛ اما از مقطعی دیگر ادامه نداد حامد آهنگی در سال 1386 وقتی 28 ساله بود با خانم «صفورا آغاسی» از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است این زوج در یک کار مشترک باهم آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام «آراد» متولد سال 1392 می باشد.

تصویری جدید از حامد آهنگ به همراه همسر و فرزندش
عکس تازه منتشر شده از حامد آهنگی به همراه خانواده اش

تصویری جدیدی از حامد آهنگی و خانواده اش

در ادامه می‌توانید تصویری از خانواده حامد آهنگی به همراه خودش را ببینید:

تصویری جدید از حامد آهنگ به همراه همسر و فرزندش
تصویری جدیدی از حامد آهنگی و خانواده اش

چندی پیش نیز حامد آهنگی که به انتخاب بینندگان تی وی پلاس به عنوان محبوب ترین ستاره برنامه جوکر انتخاب شد، به تازگی مهمان اختصاصی شبکه تی وی پلاس بود.

او در نشست خود با میزان برنامه در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد؛ از سختی هایش در آغاز کار تا تقلب های فاحش در سریال شب های مافیا. در خلال این مصاحبه بود که ناگهان با تماس تلفنی همسرش با برنامه سوپرایز می شود. همسر حامد آهنگی در این مصاحبه از اخلاق این کمدین، زندگی شخصی او، شیوه خرید کردنش، غذاهایی که می پزد، و رفتارش در خانه صحبت می کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *