بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) از نگاه سایت فیگار

فاز چهارم دنیای سینمایی ماورل، شروران زیادی را به تصویر کشید. با ما همراه باشید تا به بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

جدیدترین فاز دنیای سینمایی مارول پر از سریال‌ها و فیلم‌های (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022) جذابی بود که شروران بسیار زیادی را نمایش داد. ویلن‌ها همواره یکی از نکات اصلی آثار مارول هستند و در محبوبیت فیلم نقش بسیار زیادی دارند. در اکثر موارد پس از رونمایی از آثار جدید مارول، طرفداران بسیار کنجکاو هستند که شرور این داستان کیست؟

در تمامی فیلم‌های هالیوود و مخصوصاً دنیای مارول، شرور خوب می‌تواند چند درجه فیلم را برای بینندگان جذاب‌تر کند. همچنین علاوه بر این، شرور داستان باید یک هدف و انگیزه قانع کننده به بیننده ارائه دهد و مارول در این فاز در بعضی از داستان‌هایش بسیار عالی عمل کرده است و توانسته مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

برای ایفای نقش یک شرور (شرورترین شخصیت های مارول)، نیاز به یک بازیگر خوب است تا بتواند آن را در بهترین حالت ممکن برای بینندگان به تصویر بکشد. مارول در این مورد هم عالی عمل کرده و توانسته با استفاده از بازیگران قدرتمند، شخصیت‌های شرور خود را به شیطانی‌ترین حالت ممکن به تصویر بکشد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بدذات ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

شرورانی از مارول که عزیزانشان را از دست داده اند

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

  • شیطانی ترین شخصیت های MCU

شما می‌توانید فهرست بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

فاز چهارم مارول پر از فیلم‌ها و سریال‌هایی بود که در آن‌ها شروران جدیدی معرفی شدند. در بین این شروران بعضی از آن‌ها نسبت به بقیه بسیار خاص‌تر بودند و توانستند طرفداران مجدوب فیلم کنند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) را به شما معرفی کنیم.

ایکاریس (Ikaris)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
برترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel

یکی از برترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول ایکاریس در فیلم ابدی‌ها (فیلم Eternals) است. این شخصیت توسط ریچارد مدن به تصویر کشیده شد و می‌توان گفت که در این فیلم به خوبی نقش خود را ایفا کرد. تا اواسط این فیلم داستان طوری پیش می‌رود که ما تصور می‌کنیم ایکاریس هم جزو قهرمانان می‌باشد، اما در انتها مشخص شد که او به پایان رساندن مأموریت‌اش بیشتر از خانواده برایش اهمیت دارد.

او قوی‌ترین عضو گروه ابدی‌ها (حقایق پنهان فیلم Eternals) است و توانایی‌های مشابه سوپرمن را دارد. ایکاریس سعی کرد تا در برابر اعضای گروه خود از سلستیال درون زمین محافظت کند. ایکاریس با وفاداری به هدفی که دلیل آن را نمی‌دانست، به گروه خود خیانت کرد و مرتکب جنایات زیادی شد.

ویلسون فیسک (Kingpin)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران در فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel

کینگ پین چه در کمیک (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های کمیک بوکی نتفلیکس) و چه در دنیای سینمایی جزو شرورهایی است که نمی‌توان آن را دست کم گرفت. اولین حضور کینگ پین در سریال بی‌باک بود که توسط وینسنت دون آفریو به تصویر کشیده شد. او در این نقش به قدری عالی بود که طرفداران درخواست حضور او در دنیای سینمایی مارول را داشتند.

بعد از سال‌ها شایعات حضور او در دنیای مارول در فضای مجازی بسیار زیاد شد. سر انجام حضور کینگ پین با ایفای نقش وینسنت دون آفریو در سریال هاکای (بهترین کمیک های هاکای) تأیید شد و طرفداران را به شدت هیجان زده کرد. او یکی از شروران برتر در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول می‌باشد و این تازه شروع ماجرا برای کینگ پین خواهد بود.

آرتور هارو (Arthur Harrow)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
شروران برتر در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

یکی از بهترین شروران در فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel آرتور هارو با ایفای نقش اتان هاوک است. این ضخصیت در سریال شوالیه ماه (بهترین متحدان شوالیه ماه) به تصویر کشیده شد و نظر طرفداران را به خود جلب کرد. او سعی داشت تا به کمک فرقه خود خدای شرور مصری، آمیت را آزاد کند تا عدالتی که آن‌ها به دنبال‌اش هستند را اجرتا نمایند.

آرتور هارو ذهن شخصیت اصلی داستان یعنی استون گرانت (بهترین لباس های شوالیه ماه) را به چالش کشید تا در راه ااجرای عدالت با او همکاری کند، اما استیون با او مخالفت می‌کند و با یکدیگر وارد مبارزه می‌شوند. آرتور هارو در گذشته آواتار خانشو بوده است و مانند استیون مورد سوء استفاده قرار خانشو قرار گرفته بود. علاوه بر آن آرتور هارو به عنوان آواتار قبلی خانشو، دلسوزی مخاطب را نسبت خودش بیشتر می‌کند، زیرا از او سوء استفاده شد.

آگاتا هارکنس (Agatha Harkness)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
برترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

آگاتا هارکنس یکی از برترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی Marvel است. او در اولین سریال فاز چهارم، واندا ویژن حضور یافت و یکی از قوی‌ترین ابرقهرمانان مارول (بهترین شخصیت های زن در فاز چهارم فیلم های مارول) را به چالش کشید. او در این سریال حضور بسیار کمی داشت و در طول سریال خود را به واندا نشان نداد و بینندگان را درگیر معمای اتفاقات عجیب این سریال کرد.

او به عنوان شرور (بهترین شرورهای زن مارول) این سریال، به خوبی توانست واندا را به چالش بکشد و یک مبارزه تمام عیار را با او به تصویر بکشد. مبارزه این دو جادوگر بسیار جذاب است و هر بیننده‌ای را در جایش میخکوب می‌کند. آگاتا تقریباً واندا را شکست داده بود، اما او قوی‌ترین عضو انتقام جویان را دست کم گرفته بود. همچنین آگاتا یک سریال اختصاصی برای خود خواهد داشت.

ونوو (Wenwu)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

یکی از شروران فاز چهارم مارول ونوو در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی) است. این شخصیت با بازی تونی لیونگ به خوبی به تصویر کشیده شد و مخاطب به راحتی می‌تواند با او ارتباط برقرار کند. ونوو پدر شانگ چی است که بیشتر از هزار سال سن دارد و با استفاده از ده حلقه افسانه‌ای توانسته در بسیاری از جنگ‌ها پیروز شود و عمر جاودانه داشته باشد.

هدف او در این فیلم آزادی همسر مرده‌اش از زندانی در دهکده تالو است، اما این توهمی از طرف هیولای تاریکی در آن زندان می‌باشد که او را با صدای همسرش فرا می‌خواند و باعث یک جنگ بزرگ بین او و شانگ چی (شانگ چی 2 ساخته می شود ؟) می‌شود. سر گذشت ونوو در این فیلم به خوبی به تصویر کشیده شد و مخاطب به خوبی با داستان عاشق شدن او تا غم از دست دادن همسرش ارتباط برقرار می‌کرد.

گور (Gorr)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

یکی از جدیدترین شروران فاز چهارم مارول گور قصاب خدایان است که توسط کریستین بیل در فیلم ثور: عشق و رعد (بهترین کمیک های ثور) به تصویر کشیده شد. کریستین بیل در این نقش به قدری خوب ظاهر می‌شود که تمام ایرادات این فیلم را نادیده می‌گیرید. گور پس از مرگ دخترش متوجه شد که تمام دعاهایش برای دریافت کمک از خدایان بی نتیجه بوده و هیچ اهمیتی برای آن‌ها ندارد.

پس از آن، گور نکرو سورد را به دست می‌آورد و قسم می‌خورد که تمام خدایان را از بین ببرد. او بسیاری از خدایان را با این شمشیر قتل عام کرد و قصد داشت تا با استفاده از اترنتی، تمام خدایان را از بین ببرد. ثور به همراه مایتی ثور (بهترین کمیک های مایتی ثور) با او در این راه مبارزه می‌کند، اما گور از جمله شرورهایی است که به سادگی شکست نخواهد خورد. در انتهای فیلم گور به حای از بین بردن خدایان، دختر خود را به زندگی باز می‌گرداند.

کنگ (Kang)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

کنگ فاتح یکی از ابرشروران دنیای مارول است که در کمیک‌ها بسیار معروف است. مارول در این فاز ابر شرور آینده دنیای خود را مشخص کرد و با بازخورد خوبی مواجه شد. برای اولین بار در سریال لوکی حضور کنگ تأیید شد و با ایفای نقش درخشان جاناتان میجرز، توانست نظر طرفداران را جلب کند. او یکی از قوی‌ترین ویلن‌های دنیا محسوب می‌شود و احتمالاً شرور بعدی انتقام جویان (انتقام جویان مارول و Squid Game ) باشد.

سریال لوکی یکی از آثار موفق مارول است که برای فصل دوم تمدید شد و احتمال حضور دوباره کنگ در آن وجود دارد. کنگ در این سریال تمام اتفاقات را کنترل می‌کند و سعی دارد تا لوکی و سیلوی را به عنوان جایگزین خود انتخاب کند، اما سیلوی انتقام را به هر چیزی ترجیح می‌دهد و علا رقم تلاش‌های لوکی برای متوقف کردن او، در نهایت کنگ را می‌کشد و باعث شد تا نسخه‌های شرور کنگ جای او را بگیرند.

گرین گابلین (Green goblin)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

یکی از شرورانی که در کمیک و دنیای سینمایی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) طرفداران زیادی دارد، گرین گابلین است. ایفای نقش گرین گابلین به عهده ویلم دفو می‌باشد و بدون شک می‌توان گفت که هیچکس در این نقش از او بهتر نخواهد بود. اولین حضور گرین گابلین در قسمت اول فیلم مرد عنکبوتی سم ریمی است که ویلم دفو آن را به تصویر کشید.

پس از سال‌ها انتظار ویلم دفو در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) به نقش گرین گابلین بازگشت و با ایفای نقش فوق العاده خود باری دیگر گابلین واقعی را به نمایش گذاشت. گریم گابلین از آن دسته شرورانی است که در خشونت و تبهکاری هیچ حد و مرزی ندارد و برای شکست دادن مرد عنکبوتی، دست به هر کاری می‌زند.

اولتران در What If

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

اولتران در واقع یکی از شروران اصلی فاز چهارم نیست، اما او در سریال What if نقش اساسی در طول داستان داشت. این سریال سعیب می‌کند تا به مخاطب اتفاقات محتمل دنیاهای دیگر را نمایش دهد و پیروزی اولتران یکی از آن‌ها بود. در واقع هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که اولتران چنین پتانسیلی برای نابودی دنیا داشته باشد.

اولتران اولین هدف‌اش از بین بردن نسل انسان بود، اما با دریافت تمامی سنگ‌های ابدیت چشم‌اش به تمام کهکشان باز شد و تصمیم گرفت کل کهکشان را نابود کند. اولتران (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) یکی از خطرناک‌ترین شروران دنیای مارول است که اگر جلوی آن گرفته نمی‌شد، پتانسیل آن را داشت تا تمام کهکشان را به مرز نابودی ببرد. او حتی پس از نابودی کل کهکشان به وجود دنیاهای دیگر هم پی برد و سعی داشت تا همه آن‌ها را نابود کند.

اسکارلت ویچ (Wanda Maximoff)

بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)

واندا ماکسیموف در قامت اسکارلت ویج در فیلم دکتر استرنج: چند جهانی دیوانگی (کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2) حضور یافت و بر خلاف انتظار طرفداران به شرور اصلی فیلم تبدیل شد. الیزابت اولسن به خوبی در نقش یک شرور ظاهر می‌شود که به دنبال زندگی با بچه‌هایش، دست به هر کاری می‌زند.

در این فیلم واندا سعی دارد تا با گرفتن قدرت‌های آمریکا چاوز به جهانی (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) سفر کند و در آن به همراه فرزندانش زندگی کند، اما این کار به جهان‌های مختلف آسیب زیادی وارد خواهد کرد. او در انتها به اشتباه خود پی می‌‎برد و کتاب دارک هولد را به طور کامل از بین برد تا کسی نتواند مانند او از این کتاب استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین شروران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *