حسین وفایی مقابل مرد شماره 2 اسنوکر جهان پیروز شد! [+عکس]

اسنوکر حسین وفایی مارک سلبی ؛ ملی پوش اسنوکر ایران در خصوص پیروزی بزرگ خود مقابل مرد شماره 2 اسنوکر جهان گفت: مارک سلبی حریف آسانی نبود.

اسنوکر حسین وفایی مارک سلبی

در جریان مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلستان، حسین وفایی مقابل نفر دوم رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان پیروز شد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید:

طلسم شکست ؛ رسول معتمدی قهرمان دسته ۱۰۹ کیلوگرم شد! [+عکس]

اسنوکر حسین وفایی مارک سلبی

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلستان با حضور ۳۲ ورزشکار راه یافته به این دوره از مسابقات در جریان است و حسین وفایی با درخشش در مقابل مارک سلبی راهی دور بعدی رقابت‌ها شد.

اسنوکر حسین وفایی مارک سلبی
حسین وفایی اسنوکر

حسین وفایی اسنوکر

به گزارش منابع خبری:

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلستان شرکت کرده است، در دور اول این مسابقات به مصاف مارک سلبی مرد شماره ۲ اسنوکر جهان رفت و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد. وفایی با این پیروزی موفق شد به جمع ۱۶ اسنوکرباز برتر این مسابقات راه پیدا کند.

در ادامه میتوانید عکس حسین وفایی اسنوکر را مشاهده کنید:

اسنوکر حسین وفایی مارک سلبی
عکس حسین وفایی اسنوکر

وفایی در مرحله انتخابی این مسابقات نمایندگان پاکستان و انگلستان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد تا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی انگلستان را کسب کند.

این مسابقات پس از قهرمانی جهان دومین مسابقه مهم دنیای اسنوکر می‌باشد که مرحله اصلی آن با حضور ۳۲ ورزشکار برگزار می‌گردد و حسین وفایی از جمهوری اسلامی ایران در آن حضور دارد. وفایی روز پنجشنبه ساعت ۲۳ با جک لیزووسکی در جمع ۱۶ نفر برتر این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.


اخبار بیشتر:

پیروزی حسین وفایی مقابل مارک سلبی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *