آتش گرفتن یک مینی بوس در بروجن ۹ مصدوم برجای گذاشت! [+جزئیات]

سرپرست فرمانداری بروجن از آتش سوزی مینی بوس در نقنه بروجن خبرداد و گفت: مصدومان به اصفهان منتقل شدند. در ادامه همراه ما بمانید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اقدامات درمانی لازم برای ۹ مصدوم حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس محور “نقنه _ بروجن” که به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان انتقال یافته‌اند، آغاز شد. در ادامه با خبر آتش سوزی نقنه بروجن همراه ما بمانید.

آتش سوزی مینی بوس در نقنه بروجن

  • آتش سوزی مینی بوس در بروجن

پژمان عقدک در گفت و گویی افزود:

بدنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه – بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، ۹ مصدوم این حادثه شامل هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه خدمات اولیه و سرپایی به مصدومان در مسیر انتقال آنها به اصفهان انجام شده است، اظهار داشت: با انتقال مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان نیز بلافاصله اقدامات درمانی آغاز شد.

آتش سوزی در نقنه بروجرد

محمود شیرانی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن نیز گفت:‌ با توجه به وخامت حال مصدومان و انجام هماهنگی لازم با بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان مصدومان با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس اورژانس و بیمارستان بروجن به استان اصفهان منتقل شدند؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده همه هشت نفر مصدوم این حادثه کارگر بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *