دانلود بک گراند جذاب و دیدنی دکتر استرنج (جدیدترین والپیپر های گوشی)

دکتر استرنج برای اولین بار در شمارهٔ ۱۱۰ از مجلهٔ قصه‌های عجیب در ژوئیه ۱۹۶۳ معرفی شد. در ادامه  مطلب می‌توانید به دانلود والپیپر دکتر استرنج بپردازید.

دانلود والپیپر دکتر استرنج

دکتر استفن وینسنت استرنج یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است که توسط نویسندهٔ استن لی و طراح استیو دیتکو خلق شده‌است. او برای اولین بار در شمارهٔ ۱۱۰ از مجلهٔ قصه‌های عجیب در ژوئیه ۱۹۶۳ معرفی شد. دکتر استرنج به عنوان جادوگری عالی‌رتبه و محافظ اصلی سیاره زمین در برابر تهدیدهای جادویی و عرفانی به‌شمار می‌رود. وی همچنین محافظ و صاحب سنگ زمان است.

دکتر استرنج با گرفتن عنوان جادوگر عالی‌رتبه، جادوگر عالی جهان است و به همین دلیل در بیشتر هنرهای عرفانی بالاترین سطح را به دست آورده‌است. موظف است واقعیت را از قدرت و شر ماورایی محافظت کند. دکتر استرنج یک جراح بود که به لطف مهارت‌های ویژه پزشکی‌اش، ثروتمند شده بود. اما به مرور زمان غرور و طمع وجود استفن را فرا می‌گیرد. تا این که در یک حادثه رانندگی، رشته‌های عصب در دستانش از بین می‌روند و در نتیجه دچار تنگدستی و ناتوانی انجام عمل جراحی می‌گردد.

استفن سپس به امید یافتن جادوگری به نام انشنت وان، که در افسانه‌ها از او به عنوان شفا دهنده تمامی امراض نام برده شده، به قاره آسیا می‌رود. اما پس از تحمل رنج و مشقت فراوان، درمی‌یابد که پیر خردمند تنها می‌تواند او را ترغیب سازد تا با مطالعه اسرار باستانی، خودش راه علاجی برای دستانش بیابد.

دانلود والپیپر دکتر استرنج

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی دکتر استرنج

دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از دکتر استرنج

دانلود والپیپر جذاب از دکتر استرنج

دانلود پس زمینه خفن دکتر استرنج

دانلود بک گراند با کیفیت دکتر استرنج

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *