دانلود والپیپر جذاب از تیم فوتبال سپاهان (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال سپاهان (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این تیم باشگاهی پُر طرفدار) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

این باشگاه در اواخر مهر ماه سال 1332 توسط محمود حریری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و شاهین تهران تأسیس شد. ابتدا نام باشگاه «شاهین» انتخاب شد، چون شعبه‌ای از باشگاه فوتبال شاهین تهران بود و با الگوبرداری از این باشگاه بنیانگذاری شده بود.

این تیم در سال 1342 به عنوان نماینده اصفهان و در قالب تیم منتخب اصفهان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی ایران به تهران آمد و بعد از تساوی 1–1 با تیم منتخب تهران، قهرمان شد. در تیر ماه سال 1346 باشگاه شاهین تهران منحل شد و شاهین اصفهان برای جلوگیری از انحلال مجبور به تغییر نام شد و نام «سپاهان» را که از نام‌های قدیمی شهر اصفهان بود برگزید و تا سال 1350 چهارده بار قهرمان باشگاه‌های اصفهان شد.

در دهه 1360 زیر سایه‌ی تیم تازه ظهور کرده‌ی تام اصفهان بودند و در این مدت مسعود تابش رهبری تیم را به عهده داشت. با شروع مسابقات لیگ آن‌ها یکی از تیم‌های همیشه حاضر در لیگ بودند. فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی باشگاه تا اواخر سال 1371 ادامه داشت تا اینکه به دلیل شرایط اقتصادی بوجود آمده و با در نظر گرفتن مصالح باشگاه که در اصل بر حفظ نام سپاهان بود، از اوایل سال 1372 این باشگاه تحت حمایت و مدیریت کارخانه سیمان سپاهان قرار گرفت و با نام باشگاه فرهنگی ورزشی سیمان سپاهان به فعالیت خود ادامه داد.

در این سال‌ها کارخانه سیمان سپاهان حمایت مالی از تیم را به عهده گرفت و تا سال 1379 این حمایت ادامه یافت. تغییر شرایط اقتصادی کشور و عرضه شدن سهام کارخانه سیمان سپاهان دیزیچه در بورس سهام و عدم تمایل سهامداران جدید این کارخانه به باشگاه‌داری سبب گردید تا در سال 1379 امتیاز باشگاه به فولاد مبارکه واگذار گردد و نام باشگاه به «فولاد مبارکه سپاهان» تغییر کرد.

 

دانلود والپیپر جذاب از تیم فوتبال سپاهان

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی تیم فوتبال سپاهان
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از تیم فوتبال سپاهان
دانلود والپیپر جذاب از تیم فوتبال سپاهان
دانلود پس زمینه خفن تیم فوتبال سپاهان
دانلود بک گراند با کیفیت تیم فوتبال سپاهان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *