دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم Scream (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

جیغ، از محبوب‌ترین فرانچایزهای اسلشر است که کمتر از 30 روز به انتشار قسمت ششم مانده و ما دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم Scream فراهم کردیم.

دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم Scream

جیغ یا همان Scream یک فرنچایز اسلشر ترسناک آمریکایی است که شامل پنج فیلم، یک سریال تلویزیونی، کالا و بازی‌ها است. این سری بیش از ۷۴۰ میلیون دلار در گیشه‌ی جهانی درآمد داشته است.

مجموعه‌ی فیلم توسط کوین ویلیامسون ساخته شده است که نویسنده دو فیلم نخست و فیلم چهارم است. چهار فیلم اول توسط وس کریون کارگردانی شدند. ارن کروگر فیلم سوم را نوشت.

این فرانچایز، داستان سیدنی پرسکات با هنرنمایی نو کمبل و مبارزه‌اش با قاتلی ملقب به گوست‌فیس را دنبال می‌کند که برای تعقیب و کشتن قربانیان خود، ظاهر شبح‌مانند را به کار می‌گیرد. سیدنی با حمایت از سوی دیویی رایلی، پلیس شهر و خبرنگار روزنامه گیل وترز و رندی میکس علاقه‌مند به فیلم، همراه با سایر دوستان، شرکای عاشقانه و آشنایان خود روبرو می‌شود که وقایع این سری را تغییر می‌دهند.

بازیگران فرنچایز معمولاً با هر قسمت تغییر می‌کنند، به جز چند استثنا: جیمی کندی و لیو شرایبر در هر یک از سه فیلم اول ظاهر می‌شوند، در حالی که اسکیت اولریش در قسمت اول و پنجم، مارلی شلتن در قسمت چهارم و پنجم و هیدن پنیتیر در فیلم‌های چهارم و ششم ظاهر می‌شود.

دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم Scream

دانلود پس زمینه گوشی فیلم Scream

دانلود عکس زمینه گوشی فیلم Scream

دانلود بک گراند خفن فیلم Scream

دانلود بک گراند دیدنی فیلم Scream

دانلود بک گراند جذاب فیلم Scream

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *