دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از تیم تراکتورسازی (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

تراکتور سازی یکی از تیم های محبوب باشگاهی کشور ایران است. امروز برای شما دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از تیم تراکتورسازی تدارک دیده ایم.

دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از تیم تراکتورسازی

دانلود پس زمینه گوشی از تیم تراکتورسازی

دانلود عکس زمینه گوشی از تیم تراکتورسازی

دانلود بک گراند خفن از تیم تراکتورسازی

دانلود بک گراند دیدنی از تیم تراکتورسازی

دانلود بک گراند جذاب از تیم تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی از معتبرترین باشگاه های ایران است که در سال 1329 به همت مدیرانی علاقمند و ورزش دوست چون مهندس راستگار وحسین اردبیلی با امکانات اولیه تشکیل گردید. در تشکیل تیم تراکتورسازی تبریز آقای رضا نحوی با همکاری سایر ورزشکاران زحمات زیادی را متحمل شده و جذب فوتبالیست های مطرح تیم تراکتور سازی تبریز به عهده این شخص واگذار شده بود. در اولین تیم تراکتورسازی تبریز بازیکنانی چون حسام گلزار، حمید علاف بنایی، یعقوب آباذری، رضا فروغی، صمد رسولی، داریوش حاج رشیدی، رحمان قرقیش، سید افصحی و … حضور داشتند.

باشگاه تراکتورسازی در سال ۱۳۴۹ شمسی (۱۹۷۰ میلادی) با حمایت کارخانه تراکتورسازی تبریز شروع به کار کرد. تراکتورسازی تبریز تا سال ۱۳۸۰-۱۳۸۱(۲۰۰۱-۲۰۰۲) در سطح اول فوتبال ایران بازی میکرد اما در آن سال به دسته پایینتر یعنی لیگ دسته یک صقوط کرد و تا به حال در آن مشغول بازی است. در سال ۸۵ که تراکتورسازی از اواسط لیگ رده اول را در گروه خود از آن خود کرده بود و تا آخر نیز جایگاه خود را حفظ کرد.

دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از تیم تراکتورسازی
دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از تیم تراکتورسازی

در آخر فصل که قرار بود تیمهای اول هر گروه مستقیما به لیگ برتر راه یابند با کارشکنی فدراسیون فوتبال و با تغییر قوانین به این صورت که تیم های اول هر گروه با تیم دوم گروه دیگر به صورت رفت و برگشت پلی اف انجام دهند و برنده پلی اف به لیگ برتر یابد تراکتورسازی با شکست مقابل شیرین فراز کرمانشاه از راهیابی به لیگ برتر بازماند. تراکتورسازان سابقه نائب قهرمانی جام حذفی را نیز در کارنامه خود دارند و بازیکنان سرشناس زیادی را به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی کرده است.

تراکتورسازی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *