دانلود والپیپر جذاب از زمین فوتبال (جدیدترین بک گراندهای گوشی)

فوتبال یک ورزش هیجان انگیز در کل جهان می‌باشد که افراد زیادی با آن‌ آشنا هستند. امروز برای شما دانلود والپیپر جذاب از زمین فوتبال تدارک دیده‌ایم.

دانلود والپیپر جذاب از زمین فوتبال

دانلود پس زمینه گوشی از زمین فوتبال

دانلود عکس زمینه گوشی از زمین فوتبال

دانلود بک گراند خفن از زمین فوتبال

دانلود بک گراند دیدنی از زمین فوتبال

دانلود بک گراند جذاب از زمین فوتبال

تاریخچه بازی محبوب فوتبال به بیش از 100 سال پیش می رسد ؛ این بازی در سال 1863 در انگلستان آغاز شد، زمانی که فوتبال راگبی و اتحادیه فوتبال در دوره های مختلف منشعب شدند و انجمن فوتبال انگلستان تشکیل شد و اولین نهاد حاکم بر این کشور شد. فوتبال دارای سابقه طولانی است و تاریخچه ای جالب دارد که در این بخش از ورزش نمناک جزئیات خواندنی از آن آورده ایم ، در واقع فوتبال در شکل کنونی خود در قرن نوزدهم در انگلستان پدیدار شد اما نسخه های جایگزین بازی قبلاً وجود داشته اند و بخشی از تاریخ فوتبال هستند.

برای اینکه بدانیم فوتبال در کشورهای مختلف که سهمی در توسعه این ورزش داشته‌اند چه نام‌هایی داشت بد نیست ابتدا به کشور چین باستان سفر کنیم. در دوران باستان در سلسله امپراطوری هان بازی بانام CUJU یا همان بازی ضربه به توپ به‌طور فزاینده‌ای رواج داشت. فیفا رسماً به این شواهد علمی اشاره‌کرده است. در این بازی شواهدی وجود دارد که تکه‌های از ابریشم را در انتهای زمین روی چوب بامبو می‌چسباندند. هدف از این کار این بود که این توپ چرمی پر از پر یا خز از طریق سوراخ‌های کوچک ابریشم عبور کند و به‌عنوان یک امتیاز شبیه گل‌های امروزی در فوتبال باشد.

دانلود والپیپر جذاب از زمین فوتبال

بعدها این ورزش در کشور ژاپن بانام کمری و در روم باستان بانام هارپاستوم نامیده می‌شود. واژه انگلیسی Footbal برای نخستین بار توسط مردم بریتانیا و ایرلند شمالی ابداع شد؛ اما در ایالات‌متحده آن را بانام ساکر Soccer می‌نامند.

تاریخچه فوتبال
تراکتورسازی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *