ویدیوی لو رفته از فیلمبرداری جوکر 2 منتشر شد !

پس از اینکه کمپانی وارنر شروع فیلمبرداری فیلم جوکر 2 را رسماً تأیید کرد، صبح امروز ویدیوی لو رفته از فیلمبرداری جوکر 2 به انتشار رسید.

Joker: Folie à Deux، یک فیلم موزیکال آمریکایی به کارگردانی تاد فیلیپس بر اساس فیلمنامه‌ای است که او با همکاری اسکات سیلور نوشته است. پس از اینکه فیلمبرداری این فیلم به صورت رسمی آغاز شد، فیلم لو رفته فیلم Joker 2 در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

ویدیوی لو رفته از فیلمبرداری جوکر 2

این فیلم توسط برادران وارنر پیکچرز و استودیو دی سی تولید و منتشر شد. در این فیلم، خواکین فینیکس و زازی بیتز حضور دارند. در این فیلم، به ترتیب در نقش آرتور فلک جوکر و سوفی داموند در کنار بازیگران تازه وارد لیدی گاگا، برندان گلیسون و کاترین کینر بازی کردند. Joker: Folie à Deux قرار است در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ در سینما اکران شود.

فیلم جوکر، در سال 2019 قرار بود یک فیلم مستقل و بدون دنباله باشد، اگرچه برادران وارنر قصد داشت تا DC Black را راه‌اندازی کند که مجموعه‌ای از فیلم‌های مبتنی بر کامیکس DC که به فرانچایز DC Extended Universe (DCEU) با محتوای تیره‌تر، می‌باشد.

در ادامه می‌توانید فیلم لو رفته فیلم Joker 2 را ببینید:

لو رفتن ویدیویی از فیلم جوکر 2

فیلمبرداری اصلی این فیلم، در 10 دسامبر 2022 با انتشار اولین نگاه فیلیپس در حساب اینستاگرام خود آغاز شد. Hildur Guðnadóttir با بازگشت از فیلم اول، دنباله‌ی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *