دستمزد لیدی گاگا و واکین فینیکس برای فیلم جوکر۲ +[عکس]

دستمزد لیدی گاگا و واکین فینیکس برای فیلم جوکر۲ . بودجه فیلم Joker 2 و دستمزد بازیگران آن مشخص شد. در ادامه مطلب جوکر۲ دستمزد همراه فیگار باشید.

بودجه بسیار هنگفتی برای فیلم Joker 2 در نظر گرفته شده و بخشی از این بودجه نیز برای خلق سکانس‌های موزیکال فیلم استفاده خواهند شد.

دستمزد لیدی گاگا و واکین فینیکس برای فیلم جوکر۲

بودجه فیلم Joker 2

بودجه فیلم Joker 2, جوکر۲ دستمزد
بودجه فیلم Joker 2, جوکر۲ دستمزد

از زمانی که گمانه‌زنی‌ها برای ساخت فیلم جوکر ۲ (Joker 2) در جریان بود، برخی‌ها به شوخی می‌گفتند که شاید واکین فینیکس خواهان دریافت دستمزد هنگفتی برای ایفای نقش مجدد در این فیلم است. حال ورایتی در جدیدترین گزارش خود دستمزد برخی بازیگران سینما را فاش کرده است که آمار جالبی در آن‌ها وجود دارد. بر این اساس قرار است دستمزد ۴.۵ میلیون دلاری فینیکس برای فیلم اول جوکر برای دنباله آن به مبلغ ۲۰ میلیون دلار افزایش یابد!

ورایتی در گزارش خود درباره ستاره فیلم جوکر نوشت: همین امر در مورد واکین فینیکس نیز صدق می‌کند. وقتی او برای اولین بار در فیلم جوکر سال ۲۰۱۹ یکی از بدنام‌ترین ویلن‌های گاتهام را به تصویر کشید، فینیکس ۴.۵ میلیون دلار درآمد داشت. این فیلم بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کرد و برای این بازیگر جایزه اسکار را نیز به ارمغان آورد. اگر برادران وارنر بخواهد واکین فینیکس را باز هم در نقش جوکر داشته باشد، ۲۰ میلیون دلار برای استودیو هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دستمزد لیدی گاگا و واکین فینیکس برای فیلم جوکر۲

بودجه فیلم Joker 2, جوکر۲ دستمزد
بودجه فیلم Joker 2, جوکر۲ دستمزد

اولین فیلم «جوکر» با بودجه ۵۵ میلیون دلاری ساخته شد و توانست به فروشی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند و علاوه بر این فروش خیره‌کننده، دو جایزه اسکار را نیز بدست بیاورد. حالا گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که کمپانی برادران وارنر بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری برای فیلم «جوکر ۲» در نظر گرفته است. دستمزد لیدی گاگا نیز برای بازی در این فیلم حدود ۱۰ میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستمزد لیدی گاگا و واکین فینیکس برای فیلم جوکر۲ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *