تصاویر متفاوت مازیار لرستانی و جدیدترین فعالیت هنری او ؛ بازیگری که مرد شد [+ویدیو]

تصاویری از مازیار لرستانی وایرال شد. انتشار این عکس و ویدیو در رسانه بازتاب داشت. برای تماشای تصاویر متفاوت مازیار لرستانی به دلیل فعالیت هنری همراه ما باشید.

کار هنری جدید مازیار لرستانی این روزها دست به دست می‌چرخد. ویدیویی از مازیار لرستانی و کار جدیدش در فضای مجازی منتشر شده است که باعث کنجکاوی کاربران مجازی شد. فعالیت رادیویی مازیار لرستانی این روزها سوژه داغ کاربران مجازی شده است.

برای تماشای تصاویر متفاوت مازیار لرستانی همراه ما باشید.

استوری مازیار لرستانی برای صمد پور [+عکس]

تصاویر متفاوت مازیار لرستانی و جدیدترین فعالیت هنری او ؛ بازیگری که مرد شد

کار جدید مازیار لرستانی غوغایی شد

تصاویر متفاوت مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در جدیدترین فعالیت خود با نابینایان همکاری به عمل آورد. مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان در رادیو توضیح‌ می‌دهد.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا قرار است پخش شود. پس از آن، روی سایت برای مخاطبان نابینایان قابل دسترس است. نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان است و  همچنین نوشتن متن روایت این فیلم را شیدا محمدطاهر عهده دار شده است.

عکس: تیکه جنجالی شهره لرستانی به بازیگران

این گروه در گذشته نسخه توضیح‌دار فیلم‌های سینمایی کلاسیک «کازابلانکا» با صدای سحر دولتشاهی، «دزد دوچرخه» با صدای محسن بهرامی، «بر باد رفته» با صدای شبنم مقدمی، «روانی» با صدای حبیب رضایی منتشر شده است.

همچنین «در بارانداز» با صدای الهام کردا، «دزیره» با صدای هنگامه قاضیانی، «ربه‌کا» با صدای ترانه علیدوستی، «دوازده مرد خشمگین» با صدای مهدی پاکدل، «همشهری کین» با صدای پریوش نظریه، «محمد رسول الله (ص)» با صدای امین تارخ، «اشک‌ها و لبخندها» با صدای مهتاب کرامتی، «پرندگان» با صدای پانته‌آ پناهی‌ها انتشار یافت.

ویدیوی کار رادیویی مازیار لرستانی 

ویدیویی مربوط به مازیار لرستانی را می‌بینید:

شهره صالحی لرستانی بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشور در 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا خرم آبادی است. شهره لرستانی روز چهارشنبه 22 تیر 1401 در نهایت با انتشار یک متن خاص و انتخاب نام «مازیار» از تغییر جنسیتش خبر داد.

ویدئو ببینید: خاطره ای بامزه از مازیار لرستانی ؛ دوربین مخفی مازیار لرستانی در توالت مردونه

وی سال ها بود با لباس مردانه در اجتماع ظاهر شد. و مدت ها نام مردانه «ودود» را انتخاب کرده بود که حالا در نهایت به مازیار تبدیل شده است. شهره لرستانی 4 شهریور 1401در صفحه خود از هورمون تراپی خود خبر داد. هدف از این روش درمانی شامل ایجاد خصوصیات ثانویه جنسی مردانه مانند؛ بم شدن صدا و عضله و موی مردانه می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *