بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون ؛ جزئیات بازگشت به تلویزیون + جدیدترین اخبار

با پخش فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ از هفته جاری، خبر بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منتشر شده است. آیا بازگشت عادل فردوسی پور به نود حقیقت دارد؟

عادل فردوسی‌پور تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ بود. تا کنون نه فصل از این برنامه به روی آنتن رفته است. اما اجرای آن برعهده حمید محمدی بوده است. در یکم مهرماه، این برنامه به صورت زنده از طریق شبکه ورزش پخش خواهد شد. به همین دلیل سوال آیا فردوسی پور به تلویزیون بازگشته؟ و یا اخبار بازگشت فردوسی پور به 90 به گوش می‌رسد.

بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون

جزئیات بازگشت به تلویزیون + جدیدترین اخبار

آیا فردوسی پور به تلویزیون بازگشته؟, بازگشت عادل فردوسی پور به نود
بازگشت عادل فردوسی پور به نود, نود عادل فردوسی پور

برنامه “فوتبال ۱۲۰” پنجشنبه‌شب‌ها به صورت زنده از طریق شبکه ورزش پخش می‌شد. با گذشت بیش از ۸ سال، ۹ فصل از برنامه فوتبال ۱۲۰ تولید شده است. با توجه به آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های معتبر اروپایی و البته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، قرار است اولین قسمت از فصل دهم برنامه “فوتبال ۱۲۰” پنجشنبه به صورت زنده از طریق شبکه ورزش سیما پخش شود.


بیشتر بخوانید:


برخلاف باورهای ایجاد شده، اجرای برنامه برعهده حمید محمدی خواهد بود و عادل فردوسی‌پور مسئولیت تهیه‌کنندگی برنامه را برعهده دارد. به گزارش ایلنا، پس از پایان پخش فصل نهم برنامه فوتبال ۱۲۰ در خرداد ماه سال جاری، فصل دهم این برنامه به زودی پخش خواهد شد.

وضعیت عادل فردوسی پور در دولت رئیسی

واکنش عادل به بازگشت به تلویزیون, اخبار بازگشت فردوسی پور به 90
واکنش عادل به بازگشت به تلویزیون, اخبار بازگشت فردوسی پور به 90, نود عادل فردوسی پور

با وجود اینکه مدت‌هاست فردوسی پور از تلویزیون دوری می‌نماید، اما شایعه بازگشت تمامی ندارد؛ همین چندوقت پیش و مصادف با انتخابات ریاست جمهوری، خبر رسید بسیاری از کاندیداها از عادل فردوسی‌پور خواسته‌اند که از ستاد آن‌ها حمایت کند.


بیشتر بخوانید:


نود عادل فردوسی پور

در عوض در دولت آتی، پست و مقام یا حداقل دستاوردی دیگر داشته باشد. اما عادل مطابق با سال‌ها و دوره‌های قبلی این درخواست‌ها را بی‌پاسخ گذاشت و ترجیح داد وارد بازی سیاست نشود. با این‌ حال ‌از زمانی که مشخص شده ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور آتی ایران است، دوباره همان جمله معروف چندین‌بار تکرار شده است. عادل فردوسی‌پور به تلویزیون برمی‌گردد.

این موضوع را حتی محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش هم در گفت‌وگویی به زبان آورد و وعده داد در دولت رئیسی، عادل فردوسی‌پور به تلویزیون برخواهد گشت. او در ادامه گفت: “ان‌شاءالله در دولت انقلابی آینده با هدایت آقای رئیسی، شاهد محقق‌شدن درخواست مردم مبنی بر بازگشت عادل فردوسی پور به 90 خواهیم بود.”

عادل فردوسی پور 90, عادل فردوسی پور رئیسی, وضعیت عادل فردوسی پور در دولت رئیسی
عادل فردوسی پور 90, عادل فردوسی پور رئیسی, وضعیت عادل فردوسی پور در دولت رئیسی

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *