ویدیو: خاطره جالب و خنده دار ژاله صامتی [+فیلم]

خاطره جالب و خنده دار ژاله صامتی به تازگی توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه مطلب خاطره بامزه ژاله صامتی می‌توانید ویدیو خاطره خنده دار ژاله صامتی را ببینید.

به تازگی ژاله صامتی خاطره‌ای جدید را تعریف کرده است که توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرد. در ادامه همراه ما بمانید تا فیلم خاطره خنده دار ژاله صامتی را ببینید. ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین ماه سال 1351 در تهران است و اصلتا لر اهل شهر ازنا می‌باشد. او مدرک رشته تئاتر از دانشکده هنر دارد و بازیگری را از سال 1368 شروع کرده است.

خاطره جالب و خنده دار ژاله صامتی

خاطره جالب و خنده دار ژاله صامتی
خاطره بامزه ژاله صامتی

علاقه به بازیگری در ژاله صامتی از دوران کودکی شکل گرفت و به گفته خودش از همان دوران کودکی هر کسی در مورد شغل آینده اش از او سوال می کرد و پاسخ او فقط بازیگری بود. او متاهل است و بیش از 20 سال است که زندگی مشترک را شروع کرده است و دو دختر به نام یاس و نیاز دارد. او جشن ازدواجش را بسیار ساده برگزار کرد و حتی به آرایشگاه هم نرفت. همسرش ایرج سنجری است و دختر بزرگ او یاس است که متولد سال 1377 است.

بیشتر بخوانید:

ژاله صامتی و امین حیایی صیغه کردند؟

او در سن 26 سالگی صاحب فرزند دختر شد و تجربه بی نظیری برای او بود. او در مورد رابطه مادر و دختری و حس صمیمیتی که بین او و دخترش است گفت:

ژاله صامتی بیست و شش سال بیشتر نداشت که برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد و دخترش یاس به دنیا آمد.

فیلم خاطره خنده دار ژاله صامتی

در ادامه می‌توانید ویدیو خاطره خنده دار ژاله صامتی را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *