فوری: احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری شد! +جزئیات

احراز هویت در صرافی کوکوین ؛ صرافی کوکوین هم متاسفانه به جمع صرافی هایی پیوست که احراز هویت اجباری می‌خواهند و این خبر خوبی برای ایرانی ها نیست!

صرافی کوکوین در بیانیه جدید خود اعلام کرده است که فرایند احراز هویت این پلتفرم از تاریخ 15 ژوئیه (24 تیرماه) برای تمامی کاربران پلتفرم اجباری خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر احراز هویت صرافی کوکوین همراه ما بمانید.

احراز هویت در صرافی کوکوین

  • اجباری شدن احراز هویت کوکوین

به گزارش منابع خبری:

 صرافی کوکوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کاربران از ساعت ۳:۳۰ صبح شنبه ۲۴ تیرماه (۱۵ جولای به وقت UTC) برای استفاده از خدمات این صرافی ملزم به تکمیل مراحل احراز هویت خواهند بود.

پس از این تاریخ کاربرانی که احراز هویت نکرده باشند تنها می‌توانند دارایی‌های خود را در بازار اسپات فروخته و یا موقعیت‌های معاملاتی خود را ببندند.  این صرافی به طور مستمر از دارایی‌های مشتریان خود محافظت می‌کند و با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و جرایم مالی مرتبط در سراسر جهان مبارزه می‌کند. بر این اساس، کوکوین برنامه شناسایی و تأیید مشتریان خود را تقویت خواهد کرد.

احراز هویت در صرافی کوکوین

احراز هویت اجباری صرافی کوکوین

همچنین کاربران سابق کوکوین نیز که قبل از ۱۵ جولای ثبت نام کردند یا خواهند کرد، پس از ۱۵ جولای مجبور به احراز هویت هستند تا بتوانند واریز انجام دهنددر غیر اینصورت اجازه واریز نخواهند داشت و می‌توانند از تنها بخشی از خدمات و ویژگی‌های این صرافی استفاده کنند. سرویس‌های سفارش فروش اسپات، فیوچرز و ردمپشن پاداش استیک‌های کاربران نیز قابل دسترسی خواهند بود.

کاربران ایرانی باید توجه داشته باشند به دلیل قرار گرفتن ایران در لیست تحریم‌های OFAC امکان احراز هویت برای آن‌ها با مدارک ایرانی وجود ندارد. بنابراین به نظر می‌رسد پنجره استفاده از صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی در حال بسته شدن است. با توجه به تحریم‌های سنگین علیه کشورمان، KuCoin به طور مستقیم به ایرانیان خدمات نداده و آن‌ها اجازه احراز هویت را نیز در این پلتفرم ندارند.

بیشتر بخوانید:


One thought on “فوری: احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری شد! +جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *