لیست شدن ارز فلوکی در صرافی بایننس [+جزئیات]

به تازگی خبر لیست شدن ارز فلوکی در صرافی بایننس منتشر شده است. در ادامه به جزئیات لیست شدن ارز فلوکی در صرافی Binance می‌پردازیم.

بایننس یو اس، شعبه آمریکایی صرافی بایننس در ساعات پایانی روز گذشته اعلام کرد که میم کوین فلوکی را در پلتفرم تریدینگ خود لیست کرده است. اکنون فلوکی نیز به محبوب ترین میم کوین‌های بازار و الهام گرفته از دوج کوین و شیبا پیوسته است. در ادامه به جزئیات لیست شدن ارز Floki در صرافی بایننس خواهیم پرداخت.

لیست شدن ارز فلوکی در صرافی بایننس

لیست شدن ارز فلوکی در صرافی بایننس
لیست شدن ارز فلوکی در صرافی بایننس

صرافی ارزهای دیجیتال Binance.US فلوکی اینو (FLOKI) را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرده است و در کنار ارزهای معروف الهام گرفته شده از میم یعنی دوج کوین و شیبا اینو در این صرافی قابل خرید و فروش میباشد. این اعلامیه توسط تیم فلوکی اینو در حساب رسمی توییتر خود اعلام شد و پس از آن وبسایت رسمی بایننس نیز آنرا تایید کرد. این یکی دیگر از اقداماتی است که قرار است جایگاه آنها را در کنار دوج کوین و شیبا اینو درسه گانه memecoin ها تثبیت کند.

لیست شدن فلوکی در Binance.US احتمالاً باعث افزایش دید و اعتبار آن در جامعه ارزهای دیجیتال می شود.  آن ها با پیوستن به دوج کوین و شیبا اینو در یکی از قابل اعتمادترین صرافی‌های جهان، گام مهمی در جهت به رسمیت شناخته شدن به عنوان یک میم کوین اصلی در کنار این توکن های با ارزش است. این توکن را می‌توان در صرافی‌های مختلف دیگر، از جمله  KuCoin، که جفت‌های معاملاتی FLOKI/USDT و FLOKI/USDC را ارائه می‌کند، نیز قابل خرید و فروش است.

لیست شدن ارز فلوکی در صرافی Binance

فلوکی یک اکوسیستم غیرمتمرکز از پروتکل‌هایی است که بر اساس توکن FLOKI ساخته شده‌اند. اکوسیستم فلوکی اینو شامل یک بازی Play-to-Earn، FlokiFi (DeFi)، آموزش کریپتو، یک کارت پیش پرداخت Floki (Visa/Mastercard) و همچنین مجموعه ها و بازارهای NFT، با برنامه های کاربردی بیشتر است. توکن FLOKI یک توکن سودمند، توکن حاکمیتی در این اکوسیستم میباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *