بیوگرافی بازیگران سریال عربی در نهایت + زمان پخش و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال عربی در نهایت را که به تازگی با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می‌شود را در ادامه بخوانید.

در نهایت یک سریال اجتماعی عاشقانه مشترک سوری و لبنانی است که در ماه رمضان سال 1444 هجری قمری به نمایش درآمد. این سریال به نویسندگی و کارگردانی اسامه عبید با بازی قصی خولی و نادین نصیب نجیم ساخته شده و متشکل از 15 قسمت است. بیوگرافی بازیگران سریال در نهایت را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال عربی در نهایت از ام‌بی‌سی‌پرشیا + [تکرار]

خلاصه داستان سریال عربی در نهایت

خلاصه داستان سریال عربی در نهایت
خلاصه داستان سریال عربی در نهایت

داستان سریال حول محور (خیال) زنی که در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کند و هیچ مدرک شناسایی به همراه ندارد، می‌گذرد. او در گذشته‌ای پر از داستان‌های دردناک زندگی می‌کند و عاشق (یاقوت) زندانی سابق می‌شود که در یک زندان ناپایدار زندگی می‌کند. او با برخی باندها در آدم ربایی، کشتار و قاچاق انسان درگیر است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا)

بیوگرافی بازیگران سریال عربی در نهایت

نادین نسیب نجیم

بیوگرافی بازیگران سریال عربی در نهایت
بیوگرافی بازیگران سریال در نهایت

نادین نسیب نجیم (عربی: نادین نسیب نجیم؛ زادهٔ ۷ فوریهٔ ۱۹۸۴) بازیگر و مدل لبنانی است. او دارنده عنوان دوشیزه لبنان برای سال 2004 نیز می‌باشد. از طرف مادر ملیت تونس را نیز داراست. در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرد و از دانشکده مدیریت بازرگانی در لبنان مجوز گرفت.

نادین مدلینگ را از شانزده سالگی شروع کرد و در سال 2004 در مسابقه دوشیزه لبنان شرکت کرد و در برنامه واقعیت تلویزیونی لبنان حضور داشت که برای اولین بار در تاریخ مسابقات دوشیزه لبنان اتفاق افتاد و بعد از آن دیگر تکرار نشد. با غلبه بر رقیب خود لامیتا فرنجیه این عنوان را به دست آورد و پس از آن جواز حضور یافت و در بسیاری از مسابقات بین المللی موفق به کسب جایزه زیباترین چهره شد.

او زمانی وارد عرصه بازیگری شد که شکری انیس فخوری نویسنده در سال 1388 او را برای شرکت در سریال خطاط حب نامزد کرد تا اولین تجربه بازیگری او باشد و در سال 1389 برنده جایزه «نقش مورکس» شد. در تعداد زیادی سریال تلویزیونی سالانه و در تعدادی فیلم لبنانی ظاهر شد.

پس از یک داستان عاشقانه که ماه‌ها به طول انجامید، در 16 ژوئن 2012 با بازیکن پوکر، هادی الاسمر ازدواج کرد و دو پسر به نام های “هون” در سال 2013 و “جیوانی” در سال 2014 به دنیا آورد. در سپتامبر 2019، جدایی دوستانه با همسرش را اعلام کرد.

قصی خولی

بیوگرافی بازیگران سریال در نهایت
بیوگرافی بازیگران سریال عربی در نهایت

قصی خولی (عربی: قصی خولی) (زاده ۱ آوریل ۱۹۷۶) یک هنرپیشه مشهور اهل سوریه است. او از زمان جنگ داخلی سوریه به لبنان رفت و اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و در فیلم و سریال‌های لبنانی بازی می‌کند. او ابتدا در دانشکده حقوق تحصیل کرد، سپس به مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک پیوست و در سال 1999 از آن فارغ التحصیل شد.

در سال 2018 در ایالات متحده آمریکا با “مدیحه الحمدانی” تونسی که دختر امل علام هنرمند است ازدواج کرد و سالها پیش پس از پایان تحصیلات خود به دبی مهاجرت کرد و در آنجا در بسیاری از افراد شناخته شده کار کرد. سپس به آمریکا نقل مکان کرد و در آنجا تابعیت آمریکا را گرفت. اولین پسر او “فارس” یا به قول او “سرتیپ جونیور” نام دارد.

قصایی علیرغم اینکه امکانات سینمای سوریه کم است، در فیلم‌های متعددی از جمله فیلم «سناریو» که نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت، و فیلم‌های دیگری چون «دیدهای رویایی»، «عاشقان» و “هفت دقیقه تا نیمه شب” حضور داشت. او در تئاتر نیز فعالیت داشته، که از مهمترین آنها می توان به «کاسور»، «شهر کنجکاوی ها» و «دیپلمات ها» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *