ترانه جدید I’m Just Ben با صدای رایان گاسلیگ ؛ تیزر جدید فیلم باربی

ترانه جدید I’m Just Ben با صدای رایان گاسلیگ توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به آهنگ I’m Just Ben با صدای رایان گاسلیگ بپردازیم.

پیش از اولین نمایش جهانی باربی در تئاتر، تیزر جدیدی منتشر شده است که به ما نگاهی تازه به همبازی بلوند پلاتینیوم باربی می دهد. درست است، کن با بازی رایان گاسلینگ، ستاره جدیدترین تیزر باربی است. آخرین تریلر گاسلینگ را نشان می‌دهد که آهنگ «I’m Just Ken» را اجرا می‌کند، قصیده‌ای برای مصیبت‌های عزت نفس عروسک همراه، و نزدیک‌ترین نگاهمان را به فیلم پرفروش تابستانی ارائه می‌کند. باربی قرار است در تاریخ 21 ژوئیه 2023 در سینماها اکران شود که به نظر می رسد یک آخر هفته انفجاری باکس آفیس باشد.

ترانه جدید I’m Just Ben با صدای رایان گاسلیگ

کن در ابتدای تیزر جدید گریه می‌کند: «فقط نمی‌دانم بدون تو کی هستم». باربی پاسخ می دهد: “تو کن هستی.” او ادامه می دهد: «اما این باربی و کن هستند، فقط کن وجود ندارد.» این فیلم به ناامنی های کن متمایل می شود و به شعار فیلم گره می خورد “او همه چیز است، او فقط کن است”، قبل از اینکه کن شروع به اجرای آهنگ “I’m Just Ken” بر روی تیزر ماجراجویی او و باربی کند.

ترانه جدید I'm Just Ben با صدای رایان گاسلیگ
آهنگ I’m Just Ben در تیزر جدید باربی

اما یک چیزی که تریلر جدید روشن می کند این است که فیلم جدید کار را برای کاوش در مورد کن که اغلب نادیده گرفته می شود، انجام می دهد. فیلم جدید باربی یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال است. این فیلم بر اساس مجموعه عروسک های نمادینی به همین نام، قرار است جنبه دیگری از عروسک هایی که دوران کودکی زیادی را متحرک کرده اند را به ما نشان دهد.

ببینید: فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

جزئیات دقیق داستان فیلم هنوز منتشر نشده است، با این حال، مضامین خاصی در تبلیغات گسترده و سنگین فیلم پر شده است. نقش کن به‌عنوان یک همراه نادیده گرفته شده برای باربی فوق‌العاده، موضوع ثابتی در تبلیغ فیلم بوده است و به نظر می‌رسد که او یک شماره موسیقی کامل دریافت خواهد کرد تا ناامیدی‌های فراوان خود را ابراز کند.

آهنگ I’m Just Ben با صدای رایان گاسلیگ

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *