آیا باربی توسط منتقدان از رقابت اسکار کنار گذاشته می شود ؟ + چرا فیلم باربی از CGI برای صحنه پاشنه بلند استفاده نکرد؟

در کنار تحسین منتقدان و تماشاگران، فیلم باربی در باکس آفیس شکست خورده و بسیاری از کنار گذاشتن باربی توسط منتقدان از رقابت اسکار خبر دادند

باربی، در کنار تحسین منتقدان و تماشاگران، باکس آفیس شکست خورده است. اگر صحبت‌های رسانه‌های اجتماعی و احساس عمومی اکثر کارشناسان را دنبال کنید، می‌توانید یک رقیب قابل قبول جوایز برای برادران وارنر باشد.

کنار گذاشتن باربی توسط منتقدان از رقابت اسکار

موفقیت باربی و تاثیر آن در حضور در اسکار

کنار گذاشتن باربی توسط منتقدان از رقابت اسکار
کنار گذاشتن باربی توسط منتقدان از رقابت اسکار

یکی از مقوله‌هایی که مورد بحث می‌باشد این است که فیلمنامه گرتا گرویگ و نوآ بامباخ در کجا می‌تواند، چه در فیلمنامه اصلی یا اقتباسی رقابت کند. پاسخ در این است که WGA چگونه آن را طبقه بندی می‌کند و آیا آکادمی می‌تواند یا می‌خواهد آن انتخاب را رد کند. ورایتی تایید می‌کند که گفتگوهای مداومی با استراتژیست‌ها و برادران وارنر در مورد محل رقابت باربی در مراسم سال آینده وجود دارد.

صحنه پاشنه بلند باربی بدون کمک جلوه‌ های بصری

گرویگ تصمیم خود را برای تحقق بخشیدن به پاهای کمانی امضا شده باربی(مارگو رابی) بدون جلوه‌های بصری در طی یک حضور در برنامه امور جاری استرالیا، را توضیح داد. او یادآور شد:

در ابتدا بحث بزرگی وجود داشت. همه گفتند، آیا تماما از CGI استفاده می‌کنی؟ و من فکر کردم، “اوه خدا، نه! این وحشتناک است! این یک کابوس است.” همچنین، مارگو زیباترین پاها را دارد. او این پاهای رقصنده و زیبا را دارد. فقط باید به آن نوار آویزان شود و این کار را به همین شکل انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

گیشه داغ تابستانی فیلم های باربی و اوپنهایمر

فاش شدن اسامی فیلم های متوقف شده پس از اعتصاب انجمن SAG-AFTRA

نظرات گرویگ پس از آن صورت می‌گیرد که خود رابی فرآیند پشت صحنه برای دستیابی به شات پاهای قوس دار باربی را که از کفش های پاشنه بلندش خارج می‌شود، فاش کرد، که در تریلر رسمی فیلم Barbie به وضوح دیده می‌شود. به گفته رابی، صحنه پاشنه بلند احتمالاً هشت بار طول کشید تا به صورت درست ضبط شود.

بیشتر بخوانید:

حضور تارانتینو در سینما برای تماشای فیلم باربی

فروش میلیاردی باربی و رکورد برای گرت گروینگ

در عوض، بازیگر استرالیایی میله‌ای را که خارج از دوربین قرار داشت گرفت. رابی افزود که کف این مجموعه مانند نوار دو طرفه با ماده چسبنده‌ای پوشیده شده است تا پس از برداشتن پاهایش کفش‌هایش در جای خود باقی بمانند.

صحنه پاشنه بلند باربی بدون کمک جلوه‌ های بصری
استفاده نکردن از CGI برای سکانس پاشنه پا

استفاده نکردن از جلوه های بصری در صحنه پا فیلم باربی

صحنه پاشنه بلند باربی بدون کمک جلوه‌ های بصری
صحنه پاشنه بلند نمادین فیلم Barbie

نقش باربی ممکن است برای رابی، نامزد دو دوره اسکار، انتخابی غیرعادی به نظر برسد، با این حال، ظاهراً او با فرصت همکاری با گرویگ به این پروژه کشیده شد. با این حال، رابی یک شرط داشت که گرویگ باید قبل از امضای قرارداد با آن موافقت کند: فیلم باید شامل اسلاید خانه رویایی باربی باشد. و گرویگ موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *