ویدیو: ترجمه ماموریت های سیزن a2 پابجی

به تازگی، ویدئویی مبنی بر آموزش و ترجمه ماموریت های سیزن a2 پابجی در فضای مجازی وایرال شده که بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته است.

پابجی موبایل، یکی از محبوب‌ترین بازی‌‌های پرطرفدار پرطرفدار چند سال اخیر در دنیای گیم‌های موبایل بوده که در سبک آنلاین و مبارزه‌ای طرفداران زیادی برپا کرده و توانسته با رقیب خود، یعنی کالاف موبایل، رقابتی جذاب داشته باشد.

ترجمه ماموریت های سیزن a2 پابجی

ترجمه میشن های هفته اول و دوم پابجی

یکی از از قابلیت‌های جالب توجه بازی پابجی موبایل این است که گیمر می‌تواند هر فصل بازی را داشته باشد و هر فصل نیز آیتم‌های جالبی را به بازی اضافه می‌کند. رویال پس‌ها و میشن‌های پابجی موبایل دارای ماموریت‌های هفتگی و خاص هستند که با انجام دادن آن‌ها، می‌توان امتیازات زیادی را کسب کرد. در ادامه، ویدئویی از ترجمه ماموریت‌های هفته اول از فصل A2 بازی Pubg Mobile را خواهید دید.

مأموریت‌های این فصل، شامل، 1 بار در مود کلاسیک در حالی که جلیقه لول 3 به تن دارید برنده بشوید. 20 مرتبه در مود کلاسیک بازی از بانداژ استفاده کنید و مسافت 3000 متر را در حالی که سوار ماشین هستید، طی کنید.

بیشتر بخوانید:

حضور اسکواد ایرانی در گیم پلی پابجی موبایل

بهترین اسلحه پابجی موبایل چیست؟ (آپدیت 2023)

100 دقیقه در طول هفته اول این فصل بازی انجام دهید. در 5 بازی در مود کلاسیک 2 اسلحه را فول تجهیزات کنید. 5 بازی با دوستان خود در یکی از مود کلاسیک و بتل رویال Dragon Ball Super Themed انجام دهید.

3 مرتبه با هم تیمی‌های خود از فلیرگان استفاده کنید. 20 بار هم تیمی‌های خود را لایک کنید. 3 بازی در بتل رویال Dragon Ball Super Themed انجام دهید. 3 روز در هفته اول وارد بازی شوید. در یک بازی بتل رویال در مود Dragon Ball Super Themed آرمور لول 4 استفاده کنید.  برای یک نفر از دوستان خود Gift بفرستید. یک مرتبه در مود کلاسیک از Kar98K استفاده کنید.

ترجمه ماموریت فصل دوم پابجی

در ادامه می‌توانید میشن های فصل A2 هفته 1 پابجی را ببینید:

 

شما در بازی pubg mobile به همراه ۹۹ نفر دیگر در یک سرزمین فرود می‌آیید. پیروز شدن در این بازی به این صورت است که فقط باید تا آخر بازی زنده بمانید. مودهای کلاسیک و بتل رویال در این بازی است که بسیار هیجان انگیز می‌باشد.

میشن های فصل A2 هفته 1 پابجی

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *