بهترین اسلحه پابجی موبایل چیست؟ (آپدیت 2023)

آیا آماده تسلط بر میدان نبرد در PUBG هستید؟ یکی از کلیدهای موفقیت در این بازی پر از درگیری و نفس‌گیر انتخاب سلاح‌های مناسب است.

در این مطلب نگاهی به برخی از بهترین سلاح‌های PUBG می‌اندازیم که می‌توانند به شما کمک کنند در هر شرایطی پیروز باشید. در ضمن اگر می‌خواهید این سلاح‌ها را با پوسته‌های فوق‌العاده خفن تزئین کنید، به راحتی می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل از Paxit.ir آن‌ها را بدست بیاورید. مزایای خرید یوسی (UC) از پاکسیت را در زیر ببینید:

  • تحویل فوری و اتوماتیک، بدون معطلی
  • کاملا قانونی و بدون هیچ‌گونه خطر بن شدن
  • عدم نیاز به پسورد اکانت و نقض امنیت حساب شما
  • با اپلیکیشن اندروید و ios برای راحتی خرید و مشاهده هیستوری سفارش‌ها

حالا برویم سراغ گان‌های رویایی این بازی. از تفنگ‌های Assault Rifle گرفته تا اسنایپرهای حرفه‌ای، ما بهترین انتخاب‌ها را برای نبردهای دور و نزدیک در این مطلب پوشش می‌دهیم؛ تا با هر استراتژی‌ای بتوانید زنده از بتل رویال بیرون بیایید.

اسلحه‌های پابجی damage base
اسلحه‌های پابجی damage base

AWM؛ مرگبارترین اسلحه بازی

آیا به دنبال سلاحی هستید که دل دشمان‌تان را از ترس بلرزاند؟ مرگبارتر از AWM وجود ندارد. این تفنگ قدرتمند یک برگ برنده برای کسی است که آن را در اختیار دارد. این گان توانایی آن را دارد که حتی سرسخت‌ترین حریفان را با یک شلیک به سر از بین ببرد. برد این تفنگ با هیچ سلاح دیگری در بازی قابل مقایسه نیست و سرعت گلوله‌‌اش کاملا دیوانه کننده است، AWM یک انتخاب برتر برای هر کسی است که می خواهد بر میدان جنگ تسلط یابد.

حال تصور کنید که چه می‌شود اگر با خرید یوسی پابجی موبایل به فروشگاه بازی بروید و یک اسکین خفن برایش بخرید؟ دیگر هیچ کسی نمی‌تواند جلو دارتان باشد. شما به یک بازیکن مرگبار تبدیل می‌شوید که استایل شخصی خودش را دارد و با دیگران متمایز است.

ویژگی‌های کلیدی AWM

قدرت تخریب سرعت گلوله ظرفیت خشاب نوع گلوله زمان ریلود
۱۰۵ ۹۴۵ متر بر ثانیه ۵ ۳۰۰ ۴.۶
اسلحه شاتگان
اسلحه شاتگان

MK14 پادشاه نبردهای نزدیک

MK14 که یک شاتگان رویایی است در نبردهای نزدیک، به لطف قدرت بالای گوله خود در هنگام شلیک در حالت تمام خودکار، عالی است. ای سلاح با گلوله‌های 7.62 میلی‌متری خود که انگار هرگز تمام نمی‌شوند (چون خشابش بزرگ است) می‌تواند برتری شما را تضمین کند. همچنین می‌توانید با خرید یوسی برای این اسلحه پوسته‌های قابل ارتقاء تهیه کنید تا زمانی که کسی را می‌کشید، دیگران نیز آن را با یک تمایز جالب متوجه شوند. به‌این‌‌ترتیب می‌دانند که یک پلیر حرفه‌ای در بازی است و شانس چندانی برای پیروزی ندارند.

ویژگی‌های اصلی MK14

قدرت تخریب سرعت گلوله ظرفیت خشاب نوع گلوله زمان ریلود
۶۱ ۸۵۳ متر بر ثانیه ۱۰ ۷.۶۲ ۳.۶

Beryl M762 یک اسلحه تمام عیار

Beryl M762 زمانی به لگد زیاد و قدرت آسیب‌رسانی بالایش شناخته می‌شد، اما با به روز رسانی‌های اخیر، PUBG توانسته آن را متعادل کند. اگرچه آنها کمی از آسیب کم کرده‌اند، اما سرعت گلوله آن را افزایش داده‌ و آن را به سلاحی مرگبار تبدیل کرده‌اند که می‌تواند با بهترین سلاح‌های بازی رقابت کند. در حال حاضر با وجود قابلیت خرید یوسی پابجی موبایل از پاکسیت و امکان بدست آوردن پوسته‌های متنوع و بی‌شمار، می‌توانید تجربه استفاده از این گان را بسیار بهبود ببخشید.

groza
groza

Groza

این اسلحه با سرعت شلیک بالا و کنترل لگد عالی خود، بهترین انتخاب برای آن لحظاتی است که درگیری شدیدا بالا گرفته و نیاز دارید به سرعت دشمنان خود را از بین ببرید. سرعت پایین گلوله باعث شده تا این اسلحه‌ برای نبردهایی با فاصله زیاد کارآمد نباشد. با این حال شک نکنید که در نبردهای نزدیک و میان برد شانس برتری با کسی است که Groza را در اختیار دارد.

یک تکنیک جذاب برای استفاده از این سلاح، با توجه به قابلیت‌هایش برای نبرد نزدیک و میان برد، می‌تواند بکارگیری آن در یک استراتژی غافلگیرانه باشد. برای این کار کافی است پس از خرید یوسی پابجی موبایل (UC) به فروشگاه این بازی بروید و یک لباس مناسب برای استتار در جنگل بگیرید. به‌این‌ترتیب می‌توانید حسابی دشمنان خود را غافل‌گیر کنید و آن‌ها را به گلوله ببنید.

ویژگی‌های کلیدی Groza

قدرت تخریب سرعت گلوله ظرفیت خشاب نوع گلوله زمان ریلود
۴۷ ۷۱۵ متر بر ثانیه ۳۰ ۷.۶۲ ۳

AUG

AUG A3 زمانی یک تفنگ شاهکار در PUBG بود، اما با گذشت زمان، به دلیل نرف‌های مختلف دوران با‌شکوه خود را از دست داد. با این حال هنوز هم که هنوزه این سلاح جزو بهترین اسلحه‌های بازی محسوب می‌شود که اتفاقا کمیاب هم هست. به ندرت می‌توانید آن را در یک جعبه در مپ بازی پیدا کنید و اگر با آن روبه‌رو شدید بهتر است آن را بردارید. لگد بسیار پایین آن و حالت تک تیرش در شرایط خاص (مثلا نبردهای با فاصله دور) در بتل رویال به کمک‌تان می‌آید.

اگر سبک شما هجوم به دشمنان با مسلسل است، AUG می‌تواند به عنوان گان دوم شما نقش خوبی را در پیروزی شما بازی کند. این اسلحه را به کمک خرید یوسی پابجی موبایل یا همان UC با اسکینی جذاب تزئین کنید و در میدان نبرد کولاک راه‌ بی‌اندازید.

ویژگی‌های اصلی AUG

قدرت تخریب سرعت گلوله ظرفیت خشاب نوع گلوله زمان ریلود
۴۱ ۹۴۰ متر بر ثانیه ۳۰ ۵.۵۶ ۳.۶۶
AUG A3 در پابجی
AUG A3 در پابجی

انتخاب استادانه اسلحه

چه یک بازیکن باتجربه PUBG Mobile باشید و چه یک تازه‌کار، انتخاب سلاح مناسب می‌تواند تفاوت قابل توجهی در تجربه گیم‌پلی شما ایجاد کند. فراموش نکنید هر سلاحی نقاط قوت و ضعف خودش را دارد و این شما هستید که باید سلاحی را پیدا کنید که مناسب سبک بازی شما باشد. وقتی این تصمیم را گرفتید، می‌توانید پوسته‌های نایاب و خاصی را برای آن‌ها بخرید تا دیگر هیچ چیزی جلودار شما نباشد. برای این کار کافی‌ست با خرید یوسی پابجی موبایل (UC) از پاکسیت و دریافت فوری آن به فروشگاه بازی بروید و بدون محدودیت در میان پوسته‌ها بگردید.

توصیه می‌کنیم که همه این سلاح‌ها و سبک‌های نبرد (دوربرد، نزدیک و میانه) را امتحان کنید تا بفهمید که کدام یک از آن‌ها راسته کار شماست. برخی از گان‌ها برای نبردهای نزدیک مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر برای درگیری‌های دوربرد طراحی شده‌اند. بنابراین این شما هستید که باید استعداد خود را کشف کنید.

 

منبع: مقاله https://www.paxit.ir/blog/25356

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *