تیم فوتسال افغانستان توانست تیم ازبکستان را شکست دهد! +جزئیات

فوتسال افغانستان ازبکستان ؛ تیم فوتسال افغانستان در یک رقابت بسیار نزدیک به هم، توانست تیم ملی ازبکستان را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد.

تیم‌ ملی فوتسال افغانستان در دومین دیدارش در برابر تیم ملی فوتسال ازبکستان پیروز شد. تیم ملی فوتسال کشور در دومین بازی از مرحله گروهی قهرمانی فوتسال مرکز آسیا (کافا) مقابل ازبکستان با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید. در ادامه مطلب با خلاصه فوتسال افغانستان ازبکستان همراه ما بمانید.

فوتسال افغانستان ازبکستان

پیروزی فوتسال افغانستان در برابر ازبکستان

به گزارش منابع خبری:

تیم‌ ملی فوتسال افغانستان در دومین دیدارش در رقابت‌های جام کافا توانست از سد ازبکستان عبور کند.

در این بازی ابتدا تیم ملی کشور افغانستان از تیم ازبکستان عقب افتاد، اما در ادامه بازی را به تساوی کشانده و در دقایق پایانی بازی به لطف گل که حمید رضا به ثمر رساند با نتیجه 4 بر 3 پیروز گردید. این دیدار که روز دوشنبه، ۲ اسد، در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار شده بود، افغانستان با نتیجه ۴ بر ۳ بر حریفش غلبه کرد.

فوتسال افغانستان ازبکستان
فوتسال افغانستان ازبکستان

نتیجه فوتسال افغانستان و ازبکستان

چندی قبل هم تیم ملی کشور افغانستان در بازی نخست مقابل تیم قیرغیزستان به پیروزی دست یافته بود.  در این رقابت‌ها تیم‌های ملی فوتسال افغانستان، ازبکستان، ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان حضور دارند و با هم رقابت‌ خواهند کرد. تیم فوتسال افغانستان در ادامه این رقابت ها روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف تیم ملی فوتسال ایران خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *