ببینید: فیلم شادی مختاری در حاشیه اکران فیلم پرونده باز است ؛ بزرگداشت استاد کیومرث پوراحمد

مراسم اکران مردمی فیلم پرونده باز است با حضور بازیگران انجام شد. فیلم شادی مختاری در حاشیه اکران فیلم پرونده باز است خبرساز شد.

اکران مردمی فیلم پرونده باز است با حضور عوامل فیلم و هنرمندان در پردیس ملت برگزار شد. قیلم پرونده باز است اثر آخر زنده‌یاد استاد کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۴۰۱ است.

این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت. پرونده باز است، او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر، درگذشت.

فیلم شادی مختاری در حاشیه اکران فیلم پرونده باز است

فیلم شادی مختاری در اکران فیلم پرونده باز است

به تازگی حضور بازیگران و عوامل فیلم در اکران مردمی فیلم پرونده باز است به همراه فیلم شادی مختاری در حاشیه اکران پرونده باز است بسیار خبرساز شده است.

فیلم شادی مختاری در حاشیه اکران فیلم پرونده باز است

داستان این فیلم برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ در ایران است. در این فیلم که فضای جنایی و ملتهب دارد، یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه می‌باشد. بخش عمده‌ای از فیلم در کانون اصلاح و تربیت و زندان قزل‌حصار فیلم‌برداری شد.

اکران مردمی فیلم پرونده باز است با حضور بازیگران

فیلم شادی مختاری در اکران پرونده باز است

شادی مختاری برای دومین بار نقش یک روزنامه نگار را در فیلمی ایفا می‌کند. او اعتراف کرده است که بازی در نقشی که برای او تکرار شده جدی‌ترین چالشش بوده است:

 درست است که در سریال «جزیره» نقش یک روزنامه نگار را بازی کردم، اما تعمدی در انتخابم وجود نداشت و اتفاقی این نقش پیش آمد. شاید اگر این فیلم برای کارگردان دیگری جز کیومرث پوراحمد بود، نمی‌پذیرفتم که در آن بازی کنم.

فیلم شادی مختاری در بزرگداشت استاد کیومرث پوراحمد و اکران فیلم پرونده باز است :

او همچنین در خصوص کارگردانی زنده یاد استاد پوراحمد می‌گوید:

پوراحمد کارگردان بزرگی است که آثار درخشانی دارد. نمی‌خواستم نقشی که ممکن است تکراری شود را انتخاب کنم. اسم کیومرث پوراحمد آنقدر بزرگ بود که باعث شد این نقش را بازی کنم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم شادی مختاری در حاشیه اکران فیلم پرونده باز است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *