تماشا کنید: تیکه منشوری نوید محمدزاده به آزادی صمدی [+فیلم]

فیلم تیکه منشوری نوید محمدزاده به آزادی صمدی جنجال ساز شد. به نظر شما در این ویدئو بازی کدام یکی از این دو بازیگر بهتر است؟انتشار صحنه‌ای از تئاتر مشترک نوید محمدزاده و ازاده صمدی خبرساز شده است. نوید محمدزاده در صحنه‌ای از تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟ خطاب به ازاده صمدی می‌گوید: اندامت تحریک کننده است!!

تیکه منشوری نوید محمدزاده به آزادی صمدی

تیکه جنسی نوید محمدزاده به آزادی صمدی

در تئاتری به نام بالاخره این زندگی مال کیه؟ نوید محمدزاده نقش بیماری را بازی می‌کرد که دیالوگ‌های او با بار اروتیک که به پرستار می‌گوید، حاشیه ساز شده است.

تیکه منشوری نوید محمدزاده به آزادی صمدی

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است دیالوگ‌هایی بین بیمار نوید محمد زاده و آزاده صمدی منتقل می‌شود که به یک نمایش قدیمی تعلق دارد.

ویدئو تیکه اروتیک نوید محمدزاده به آزادی صمدی

این تئاتر به کارگردانی اشکان خیل نژاد در سال 1393 به روی صحنه رفته است. در نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ نوید محمدزاده، آزاده صمدی، ندا گلرنگی، الهه شه پرست، محمد هادی عطایی، هومن کیایی، مینا کریمی جبلی، کیوان ساکت اُف، حمید رحیمی، شهاب الدین حسین پور، سینا بالاهنگ , محمد اشکان فر ایفای نقش کرده‌اند

دیالوگ ۱۸+ نوید محمدزاده در یک تئاتر خطاب به آزاده صمدی :

دیالوگ های منشوری نوید محمدزاده و آزاده صمدی در تئاتر

جالب است بدانید امیر پوریا،منتقد هنری درخصوص علاقه شخصی‌اش به این نمایش‌نامه گفت:

«سال 87 که این متن ترجمه شد، من دنبال اجرای این نمایش‌نامه بودم وقتی نمایش‌نامه را خواندم تأثیری بر من داشت که فقط در ملودراماتیک‌‌ترین صحنه‌‌ی فیلم «پل‌های مدیسن کانتی» اثر کلینت ایستوود، تجربه کردم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم تیکه نوید محمدزاده به آزادی صمدی در تئاتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *