ببینید: واکنش علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام نسبت به ظاهر جدید او

واکنش علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام نسبت به ظاهر جدید او خبرساز شد. در ادامه با ویدئو واکنش علی ضیا همراه فیگار باشید.

علی ضیا، از سال ۱۳۸۸ به عنوان مجری شبکه سوم سیما در جمهوری اسلامی فعالیت کرده است. از سال ۱۳۹۶ تاکنون، وظیفه او به عنوان تهیه‌کننده و مجری برنامه فرمول یک بوده است. در سال ۱۳۹۰، مجله همشهری جوان، ضیا را به عنوان “پدیده اجراهای تلویزیونی” توصیف کرده است. حال علی ضیا با انتشار ویدئو نسبت به پیام‌های مردم در اینستاگرام واکنش نشان داده است.

واکنش علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام نسبت به ظاهر جدید او

علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام واکنش نشان داد

جالب است بدانید علی ضیا در نظرسنجی برنامه “سه ستاره” به عنوان یکی از سه مجری برتر در بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب شد.

واکنش علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام نسبت به ظاهر جدید او

علی ضیا برنامه‌هایی مانند “گزینه جوان”، “ماه عسل”، “ویتامین سه”، “بعضیا”، “تحویل سال نو”، “امشب” و غیره را برعهده داشته است. در نظرسنجی مردمی برنامه “سه ستاره”، علی ضیا به همراه احسان علیخانی و نجم الدین شریعتی به عنوان سه مجری برتر در بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب شد.

فیلم واکنش علی ضیا به پیام های مردم نسبت به ظاهر جدید او

سید علی ضیاء، متولد 26 شهریور 1364، مجری برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. او تهیه‌کننده و مجری برنامه فرمول یک بود که از شبکه یک سیما پخش می‌شد. ضیاء کار اجرا را با برنامه نیمروز در شبکه سه سیما آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام نسبت به ظاهر جدید او چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *