پشت پرده درگذشت آرش میراحمدی بازیگر و کمدین ایرانی

به تازگی خبر غم انگیز آسمانی شدن آرش میراحمدی در رسانه‌ها پخش شده است. در ادامه می‌خواهیم به پشت پرده درگذشت آرش میراحمدی بازیگر و کمدین ایرانی بپردازیم.

گویا علت فوت آرش میراحمدی بیماریش بوده که او را بسیار عذاب داده است. دلیل مرگ آرش میراحمدی بسیاری از طرفداران او را شوکه کرد زیرا برخی وضعیت او را رو به بهبود میدانستند و امید بسیاری را به زنده ماندن این هنرمند کمدین را داشتند.

بیشتر بخوانید:

عیادت عمو پورنگ از آرش میر احمدی در بیمارستان + توضیحات نعیمه نظام‌دوست درباره بیماری آرش میراحمدی

لحظه تراشیده شدن موهای آرش میر احمدی + جزئیات بیماری بازیگر ایرانی

درگذشت آرش میراحمدی

درگذشت آرش میراحمدی

متأسفانه باید خبر درگذشت آرش میراحمدی، بازیگر طنز را تأیید کنم. پژمان بازغی با انتشار یک پست در رسانه‌های اجتماعی، این خبر تلخ را به اطلاع عموم رسانده است. درگذشت آرش میراحمدی یک خبر تاسف‌بار است که صنعت سینما و تئاتر ایران یک استعداد بزرگ را از دست داد.

بازیگران و هنرمندان دیگر نیز با انتشار پیام‌ها و تسلیت‌های خود، از درگذشت آرش میراحمدی ابراز تأثر کرده‌اند. او یک هنرمند با استعداد بود که با بازی‌هایش در طول سالیان درخششی بی‌نظیر را به صحنه‌ها و صفحه‌های تلویزیونی بخشید. روحش شاد و یادش گرامی.

بیوگرافی آرش میراحمدی

درگذشت آرش میراحمدی

آرش میراحمدی بازیگر ایرانی است که در 4 تیر ماه 1350 در فراشبند، استان فارس متولد شد. وی دارای لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران می‌باشد. علاوه بر بازیگری، آرش میراحمدی به عنوان نویسنده و کارگردان نیز فعالیت می‌کند.

آرش میراحمدی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در شهر فراشبند استان فارس به دنیا آمد. او لیسانس رشته هنرهای نمایشی را در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران دریافت کرده است و به عنوان یک بازیگر، نویسنده و کارگردان فعالیت می‌کند.

آرش میراحمدی دیپلم خود را در دبیرستان مطهری دریافت کرد. او می‌گوید که هیچ یک از اعضای خانواده‌اش با انتخاب حرفه هنری او راضی نبودند، اما تنها مشوق او برای ادامه کار هنری حسین اسکندری بود. در سال ۱۳۶۸ وارد دانشگاه شد.

آرش میراحمدی در سال ۱۳۶۹ با نمایش “مسیح هرگز نخواهد گریست” در تالار تجربه به روی صحنه رفت و در سال ۱۳۷۰ در نمایش “داستان آران” حضور داشت. وی به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۲، وقتی ۲۲ ساله بود، با مجموعه تلویزیونی “نوروز ۷۲” به کارگردانی داریوش کارگردان فعالیت تصویری خود را آغاز کرد. سپس در سال ۱۳۷۶ با مجموعه “گل های ۷۶” به کارگردانی مسعود آب پرور شناخته شد. در سال ۱۳۹۰ با مجموعه “خنده باز” به کارگردانی شهاب عباسی به شهرت بیشتری دست یافت.

آرش میراحمدی در اردیبهشت ماه سال ۷۴ با خانم مرجان صفابخش، طراح صحنه و لباس، ازدواج کرد. در آن زمان او ۲۳ ساله و همسرش ۱۷ ساله بود. این زندگی موفق آرش میراحمدی به دو فرزند، یک دختر به نام کارمانیا و یک پسر به نام… است.

سرطان جان آرش میراحمدی را گرفت

درگذشت آرش میراحمدی

با اطلاع از ابتلا به بیماری سرطان لوزالمعده، آرش میراحمدی در یک ویدیو توضیحاتی درباره وضعیت بیماری و مراحل درمان خود ارائه داد. او در این ویدیو به جزئیاتی درباره بیماری خود و روش‌های تشخیص آن اشاره کرد. او اعلام کرد که پس از گذشت ۸ ماه، تصمیم گرفت این اطلاعات را به عموم منتشر کند و به عنوان تجربه‌ای زیستی، اطلاعات بیشتری درباره بیماری و مراحل درمان آن را به اشتراک بگذارد.

در ویدیو، آرش میراحمدی اعلام کرد که بزودی خود را درمان خواهد کرد و شیمی‌درمانی را آغاز خواهد کرد. او در زمینه بازیگری، شهرتی به خود اختصاص داده است و در سریال‌هایی مانند “خنده بازار”، “محله گل و بلبل” و “بچه محل” حضور داشته است. همچنین، سریال طنز “از این به بعد” از آخرین کارهای او در تلویزیون و شبکه نسیم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت آرش میراحمدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *